رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض؛

باند ۶ نفره قاچاق دارو دستگیر شدند + عکس

سرهنگ نوایی از انهدام باند تهیه و توزیع دارو‌های ویتامینی قاچاق در باغ فیض خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیف الله نوایی رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مشخص شد فردی در محدوده باغ فیض قصد توزیع مقادیری از دارو‌های تقویتی غیرمجاز را به شهروندان دارد و برای همین منظور افرادی را  به عنوان کارمند شرکت غیرمجازش استخدام کرده است.

باند ۶ نفره قاچاق دارو دستگیر شدند

او افزود: متهم در یک ساختمان مسکونی تجاری در یکی از محلات باغ فیض مستقر شده بود که تیمی از ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات نامحسوس صحت ماجرا تایید شد.

این مقام انتظامی گفت: با ورود ماموران به این شرکت غیرمجاز، مقدار یک میلیون و ۸۰۰ عدد قرص‌های تقویتی قاچاق و غیر مجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، دو دستگاه بیسیم، دو گاز اشک آور، دو رشته دستبند، و اسناد و مدارک جعلی نیز کشف و ضبط شدند.

باند ۶ نفره قاچاق دارو دستگیر شدند

سرهنگ نوایی افزود: در محل شش متهم شامل پنج آقا و یک خانم دستگیر و همچنین یک دستگاه خودروی شاسی بلند و موتور سیکلت سنگین غیرمجاز کشف و به کلانتری دلالت داده شدند.

باند ۶ نفره قاچاق دارو دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به شهروندان اکیدا توصیه کرد: افراد حتما از مراکز مجاز اقدام به خرید و فروش دارو کنند و از خرید و فروش از افراد سودجو و کسانی که در کار تهیه و توزیع غیرمجاز و قاچاق علی الخصوص دارو‌های پروتئینی و تقویتی هستند ممانعت کنند. یکی از شگرد‌های این افراد فروش دارو‌ها با قیمت پایین‌تر از مراکز مجاز می‌باشد که توصیه می‌شود در جهت حفظ سلامتی به هیچ عنوان از مراکز غیرمجاز دارو تهیه نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار