امروز انجام شد؛

بررسی ظرفیت های تجاری ایران و بلاروس با حضور هیات های طرفین

طرفین در این جلسه بر سرمایه گذاری مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها تاکید کردند.

بررسی ظرفیت های تجاری ایران و بلاروس با حضور هیات های طرفینبه گزارش  حوزه سیاست خارجیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بخش دیپلماسی عمومی و رسانه سفارت ج. ا. ا در بلاروس، امروز در ادامه سفر هیات اتاق بازرگانی تهران به مینسک امروز مسعود خوانساری رییس اتاق بازگانی تهران و تعدادی از تجار حوزه صنایع غذایی، خشکبار و غلات با معاون و مدیران ذیربط وزارت کشاورزی و خواربار بلاروس در محل وزارتخانه مذکور دیدار و گفتگو کردند.
 
در این دیدار که با حضور فعالان این حوزه صورت گرفت، طرفین ضمن برشمردن ظرفیت‌های موجود از جمله در زمینه کشاورزی، خشکبار، غلات و صنایع غذایی راه‌های استفاده هرچه بهتر و بیشتر از این پتانسیل‌ها را مورد تاکید قرار دادند.
 
در این دیدار اعضای هیات ایرانی با تشریح توانمندی‌های صادراتی ج. ا. ایران در حوزه خشکبار، غلات، میوه‌های خشک، سبزی و صیفی علاقه مندی خود را جهت تامین نیاز‌های بازار بلاروس در این زمینه اعلام نمودند.
 
طرف بلاروسی نیز به با ارایه امکانات و ظرفیت‌های خود در خصوص صادرات محصولات مورد نیاز بازار ایران از جمله گوشت، لبنیات، غلات و خوراک دام و... آمادگی مجموعه‌های ذیربط بلاروسی را برای صادرات محصولات مدنظر طرف ایرانی اعلام نمود.
 
در ادامه دو طرف ضمن ابراز علاقه برای توسعه همکاری‌های مشترک بر شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت تامین نیاز‌های تجاری و اقتصادی به صورت متقابل تاکید کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار