بهره مندی ۹۷۲ واحد صنعتی در قزوین از نعمت گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در حال حاضر ۹۷۲ واحد صنعتی جزء و عمده در قالب ۱۲ شهرک صنعتی در استان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: در حال حاضر ۹۷۲ واحد صنعتی جزء و عمده در قالب ۱۲ شهرک صنعتی استان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و این شرکت آمادگی لازم برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی فاقد گاز باقیمانده را دارد.

بوشهری افزود: برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی طارم، الموت و پارک لیا که هم اکنون فاقد گاز هستند، برنامه ریزی‌های لازم با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است و این ۳ شهرک در آینده نزدیک به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

او در مورد شهرک‌های صنعتی کوهین و نیکویه هم گفت: در صورت ارائه درخواست و انجام مکاتبات لازم از سوی شرکت شهرک‌ها برنامه ریزی لازم برای گازرسانی به آن‌ها نیز انجام خواهد شد.

بوشهری همچنین با اشاره به وجود یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور دراستان قزوین گفت: شهرک صنعتی خرمدشت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان در سال ۹۵ با صرف هزینه‌ای در حدود ۳۵۰ میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل شده است.

به گفته او، در حال حاضر ۳۷ شرکت و واحد تولیدی این شهرک از جمله کاشی ارم چهلستون، فولاد خرمدشت و پتروسام البرز از این نعمت الهی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ک

دوازده شهرک صنعتی در قزوین از نعمت گاز  بهره مندند

برچسب ها: گاز ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار