بازی پر ایراد Fallout 76 بهبود پیدا می‌کند

شرکت بتسدا اعلام کرد مشکلاتی که بر اثر بروزرسانی‌ها در بازی Fallout 76 به وجود آمد، برطرف می‌شوند.

بازی پر ایراد Fallout 76 بهبود پیدا می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بتسدا به تازگی بسته‌الحاقی جدیدی را برای بازی Fallout 76 منتشر کرده است که آسیب زیادی به بازی زده و این شرکت چند روزی است که درگیر بازگردانی تغییرات مخرب اعمال شده روی این بازی است. یکی از بزرگ‌ترین مواردی که شرکت بتسدا در حال تلاش برای حذف ایراد زیاد آن است، موضوع کاهش امتیار موارد سطح Legendary در بازی است. همچنین روز گذشته یک بروزرسانی hotfix نیز برای بازی منتشر شد که بسیاری از ایرادات این عنوان را برطرف کرد.

پیش از این 3 بازیکن برتر هر مسابقه، در حین بازی و روی نقشه مشخص می‌شدند که به این ترتیب تمامی بازیکنان می‌توانستند موقعیت آن‌ها را در بازی پیدا کنند و بنابراین از بین بردن این گیمرها کار سختی نبود؛ اما به تازگی شرکت بتسدا این ایراد نرم افزاری را برطرف کرد و بازیکنان برتر نیز مانند سایر بازیکنان در نقشه بازی خواهند بود، تنها تفاوت گیمرهای برتر با سایر گیمرها نمایش نام و پروفایل این افراد در فهرست بازیکنان برتر خواهد بود؛ تا پیش از این بازیکنان برتر با تشویق شرکت بتسدا بیشتر تنبیه می‌شدند که ظاهرا این ایراد هم برطرف خواهد شد.

بازی پر ایراد Fallout 76 بهبود پیدا می‌کند

امتیاز موارد Legendary  طبق اعلام شرکت بتسدا قرار است پایین‌تر از حد فعلی خود بیاید اما این شرکت فعلا قصد دارد تا زمان برطرف شدن تمامی ایرادات موضوع کاهش امتیاز، امتیاز سطح Legendary را به حالت قبلی خود بازگرداند و هنگامی که قرار باشد این موارد به پایین‌ترین امتیاز خود برسند گیمرها توسر شرکت بتسدا اطلاع پیدا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: بازی Dying Light 2 به نسل بعدی هم خواهد آمد


همچنین عنوان Fallout 76 قرار است در مراسم QuakeCon 2019 آخر هفته نیز حضور داشته باشد و جزییات بیشتری از بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی آینده آن توسط استودیو بتسدا در این مراسم اعلام شود. بازی Fallout 76 هم اکنون برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

انتهای پیام/

برطرف شدن ایرادات بازی Fallout 76

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.