آغاز بیست و چهارمین دوره آموزشی طرح ولایت در مشهد

بیست و چهارمین دوره آموزشی طرح ولایت با حضور ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجو از سراسر کشور در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام صفدر الهی راد رئیس مرکز آموزش اندیشه‌های بنیادین موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در جمع دانشجویان بیست و چهارمین دوره طرح ولایت فلسفه اصلی این طرح را تقویت و تحکیم زیرساخت‌های فکری دانشجویان دانست و گفت: قرار است در این دوره اولین گذاره‌های معرفتی به بحث و تبادل نظر گذاشته شود تا به منظومه مستحکمی در این حوزه برسیم.

او با اشاره به اینکه مساله اصلی امروز انقلاب فهم صحیح و انتقال درست آن است، تصریح کرد: دشمن هوس برپایی جنگ نهروانی دیگر دارد.

رئیس مرکز آموزش اندیشه‌های بنیادین موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در فضای مبارزه فرهنگی، فکری و تمدنی در مقابل جهان کفر و تفکر لیبرال باید پایه‌های فکری مستحکمی داشته باشیم، گفت: مساله اصلی امروز انقلاب این است که به خوبی فهمیده شود و به خوبی مفاهیم آن منتقل شود.

الهی راد افزود: در این راه قرار نیست لشکری از فرشته‌ها از آسمان نازل شود و با جبهه تفکراتی دشمن بجنگد، بلکه این شما هستید که باید در این راه قدم بردارید. رهبر معظم انقلاب به این دوره دل بسته اند چرا که یکی از بزرگترین جبهه‌های فکری و فرهنگی است.

او با اشاره به اینکه رهبر انقلاب تاکید داشتند تا از برنامه‌های مخل مباحث دوره طرح ولایت، جلوگیری شود، ادامه داد: بعضی از دانشجویان گلایه دارند که چرا برنامه‌های زیارت حرم مطهر بیشتر نیست. با تمام وجود عرض می‌کنم اگر شما جبهه را به درستی درک کنید امام رضا (ع) به دیدن شما خواهند آمد. مهم اینست که بدانید اکنون در چه جبهه‌ای قرار دارید.

رئیس مرکز آموزش اندیشه‌های بنیادین موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در بیان توصیه‌ای به دانشجویان گفت: چه خوب است که در کنار کار فکری و معرفتی به تربیت اخلاقی هم برسید. طرح ولایت چله خوبی برای خودسازی است.

 

انتهای پیام//ف.ص

 

دشمن هوس برپایی جنگ نهروانی دیگر دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.