مجلس منتظرِ گزارش دولت از نحوه تامین کالاهای اساسی مردم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت هنوز گزارشی از ۱۴ میلیارد دلار اعتبار تامین کالا‌های اساسی ارائه نداده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی امسال در بودجه سال ۹۸، ۱۴ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی و سفره و معیشت مردم در اختیار دولت قرار داد تا دولت کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم را تأمین کند.

حجت‌الاسلام احمد سالک افزود: در طول چهار ماه چند بار به دولت برای ارائه گزارش تذکر داده شده است، اما تاکنون که دولت گزارشی در این خصوص ارائه نکرده است.

وی درباره راهکار‌های پیش روی دولت برای تأمین رفاه و رفع مشکلات معیشتی مردم گفت: در ابتدا دولت باید وابستگی خود را به نفت قطع کند تا استکبار نتواند اقتصاد ما را با نفت به مخاطره بیندازد و اگر این روند عملیاتی شود میزان مالیات‌دهی به خصوص از افرادی که فرار مالیاتی زیادی دارند بالا می‌رود، در اکثر کشور‌های دنیا این بحث روی گردش مالیات می‌گردد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای محقق شدن مسأله اقتصاد مقاومتی لازم است صادرات محور اقتصاد ما بشود و صادرات محوری با تکیه بر ظرفیت‌ها و مسائل داخلی به حل مشکلات بیاید.

وی گفت:حتی در ریل‌گذاری‌ها قانون تسهیل هم در اختیار استانداران گذاشته شده تا به جذب سرمایه‌گذار و رفع بیکاری بپردازند.


انتهای پیام/م

 

14 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی و سفره و معیشت مردم در اختیار دولت قرار داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار