رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام مطرح کرد؛

اطمینان از فعال بودن کارت سوخت برای سوخت گیری وسایل نقلیه

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام گفت: رانندگانی که برای سوختگیری خودرو ها تاکنون از کارت سوخت خود استفاده نکرده‌اند از فعال بودن کارت سوخت خود اطمینان حاصل فرمایند.

اطمینان از فعال بودن کارت سوخت برای سوخت گیری وسایل نقلیه

غلامرضا طاهری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  گفت:قابل توجه کلیه رانندگان محترم حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس، مینی‌بوس و ون) بدینوسیله به اطلاع شهروندان ایلامی می رسانیم مالکان خودرو‌های بنزین‌ سوز که تاکنون از کارت هوشمند سوخت خود استفاده نکرده‌اند، جهت اطمینان از فعال بودن آن ابتدا با مراجعه به نزدیک‌ترین جایگاه و در صورت فراموش کردن رمز با وارد کردن ۴ رقم سمت راست کد ملی فردی که کارت سوخت به نام او صادر شده است، اقدام به سوخت‌گیری نمایند.

وی ادامه داد:در صورت فراموشی رمز و یا قفل شدن کارت هوشمند سوخت، از طریق تماس با مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ و دریافت آدرس نزدیکترین ناحیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و ارائه مدارک هویتی مالک و خودرو برای بازگشایی رمز آن اقدام نمایند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام اضافه کرد:همچنین در صورت غیرفعال بودن و یا نداشتن کارت سوخت به هر علتی، برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی در اسرع وقت به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ د

اطلاعیه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری به رانندگان حمل و نقل عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.