بسته اخبار حوادث امروز هفتم مرداد ماه ۹۸؛

واژگونی پژو ۴۰۵ با یک کشته و ۳ مجروح / تریلی حامل ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق به مقصد نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۷ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی پژو ۴۰۵ با یک کشته و ۳ مجروحبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۷ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی پژو ۴۰۵ با یک کشته و ۳ مجروح

سرهنگ یدالله ستوده  رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته یک فقره واژ گونی خودرو در محور "نیکشهر –ایرانشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: با بررسی بعمل آمده مشخص شد که یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۴ نفر سرنشین پس از خروج از جاده واژگون شده است.

او بیان داشت: در این حادثه تمامی سرنشینان خودرو مجروح و توسط عومل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

او تصریح کرد: متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو (فاطمه ۳۹ ساله) به دلیل شدت جراحات با وجود تلاش‌های تیم پزشکی در بیمارستان جان باخت.

او  عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه تصادف را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز در جاده لغزنده اعلام کرده است.

سرهنگ ستوده با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار خاطر نشان کرد: تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ و زندگی و نقص عضو و سلامتی است و منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار، بی احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

تریلی حامل ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۳۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ سعادتی با اشاره به توقیف خودرو تریلی تصریح کرد: راننده متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار