نهضت روایتگری دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری شکل می‌گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نهضت روایتگری دفاع مقدس در این استان شکل می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در راستای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس، نهضت خاطره‌گویی و روایتگری دفاع مقدس در استان شکل می‌گیرد.

او اظهار داشت: این نهضت به صورت فراگیر در تمام شهرستان‌ها با تدبیر و مدیریت فرمانداران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

مردانی ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اجرا می‌شود و از فرمانداران انتظار می‌رود که در شناسایی پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس همکاری و اهتمام لازم را داشته باشند.

او با تأکید بر تهیه بانک اطلاعاتی فعالان حوزه دفاع مقدس به ویژه پیشکسوتان این حوزه، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام و انتقال آن به نسل جوان نیازمند جمع‌آوری اطلاعات این حوزه و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، دفاع مقدس را از مهمترین افتخارات این مرز و بوم دانست و ادامه داد: بی‌شک شهدا، جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های این کشور هستند که باید تا می‌توان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگ مردان تلاش کرد.

انتهای پیام/خ

شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.