سوم خرداد روز پیروزی حق بر باطل بود

سوم خرداد، روز پیروزی حق بر باطل و درهم شکسته شدن هیمنه و ابهت پوشالی همه بدخواهان نظام اسلامی بود.

سوم خرداد روز پیروزی حق بر باطل به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ،اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ازرش‌های دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد یکی از مهمترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است که تمامی معادلات ارتش بعث عراق و استکبار جهانی غرب را بر هم زد.

وی اضافه کرد: چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی مملو از رویداد‌هایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخار ثبت و همچون سپهری پر ستاره می‌درخشند.

عباسی افزود: حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم به منصه ظهور رسید.

وی، همچنین در این نشست بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات خدمات رسان استان در تکمیل زیرساخت‌های مجموعه فرهنگی دفاع مقدس شهرکرد تأکید کرد.

عباسی گفت: شرکت‌های برق، گاز و آب و فاضلاب موظف اند تا پایان سال مالی ۹۷ نسبت به اتصال اشتراک این مجموعه فرهنگی اقدام نمایند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جدید برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان خبر داد و پیش بینی کرد: از ۳۶ یادمان شهدای نیاز به ساماندهی در استان، هفت یادمان و گلزار شهدای گمنام طی سال جاری تأمین اعتبار و ساماندهی شود.

انتهای پیام/خ

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل موزه دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار