تجلیل از هنرمند در ماهشهر از سوی فرهنگ اشاد اسلامی

از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از فاظمه عبادی هنرمند توانمند بندر ماهشهری به جهت راه یابی به مرحله فینال برنامه تلویزیونی عصر جدید تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندر ماهشهر از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فاطمه عبادی هنرمند توانمند هنر‌های تجسمی شهرستان ماهشهر با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

این جلسه با حضور محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه و محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان و همچنین عوامل اجرایی مستند ساز برنامه عصر جدید در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فاطمه عبادی از هنرمندان خوب و پرتلاش بندر ماهشهر است که سالهاست در زمینه هنر‌های تجسمی فعالیت‌های خوبی را داشته است، وی با اجرای برنامه و هنر نقاشی و تصویر گری با شن توانسته است هنر زیبایی را به علاقه‌مندان آموزش دهد. ایشان با حضور در برنامه رقابتی عصر جدید توانست با اجرای برنامه‌های زیبا و متنوعی با نقاشی با شن امتیازات لازم را هم با رای مستقیم داوران و هم با آرای مردمی کسب نماید و به مرحله فینال این برنامه راه یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.