باشگاه خبرنگاران جوان بررسی می کند؛

بررسی طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران کلید می‌خورد/ غیر تهرانی‌ها عامل نیمی از ترافیک پایتخت

خودرو‌های پلاک شهرستان عامل نیمی از ترافیک موجود در تهران هستند، بر این اساس طرح ممنوعیت و محدودیت تردد پلاک شهرستانی‌ها در پایتخت بررسی می‌شود.


طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران کلید می‌خورد/ غیر تهرانی‌ها عامل نیمی از ترافیک پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها معابر تهران با ترافیک سنگین مواجه است و با شروع سال تحصیلی نیز به علت افزایش سفرهای درون شهری و کوتاه شدن روز، این ترافیک سنگین تر می شود.

ترافیک تهران در بعضی ساعات به حدی سنگین می شود که شهروندان برای طی یک مسیر 20 دقیقه ای در حالت بدون ترافیک، یک ساعت و نیم و گاهی تا 2 ساعت زمان صرف می کنند.

ترافیک تهران عوامل زیادی دارد، از جمله کمبود و فرسودگی وسایل حمل و نقل عمومی، فقدان ایستگاه های مترو در تمامی سطح شهر و ... . در این میان یکی از عوامل اصلی ترافیک را می توان در تردد خودروهای پلاک شهرستان در معابر پایتخت دانست. درست آنجا که هر روز صبح به اندازه تمام خودروهای پلاک تهران، خودروی پلاک شهرستان از مبادی ورودی وارد پایتخت می شوند و همین عامل شکل گیری ترافیکی سنگین در ورودی های تهران می شود.

مطابق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی ورودی های تهران از جمله جاده مخصوص کرج، بزرگراه فتح، آیت الله سعیدی و اتوبان تهران - کرج صبح ها به سمت تهران ترافیک سنگین دارند و عصرها هم به عکس.

برخی خودروهای پلاک شهرستان این روزها حتی از پایتخت خارج هم نمی شوند و صاحبان آنها با اقامت در پایتخت و بوجود آوردن پدیده خودروخوابی در خیابان های تهران مشغول مسافرکشی هستند. موضوعی که برای خودروهای شخصی غیرقانونی است، اما جالب این جاست که پلاک شهرستانی ها بیش از تاکسی در تهران مسافرکشی می کنند.

این خودروها علاوه بر ایجاد ترافیک، عامل آلودگی هوا و صوتی هستند و حتی مشکل جای پارک را در پایتخت رقم زده اند. آنها در تمام طول سال در معابر پایتخت تردد می کنند و دست آخر هم عوارض سالانه خود را به حساب شهرداری صادر کننده پلاک در شهر خود واریز می کنند.

شاید وجود محدودیت ورود پلاک شهرستانی ها به پایتخت؛ مشابه آنچه در طرح کاهش آلودگی هوا شاهد اجرای آن هستیم، بتواند میزان سفر و تردد خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت را کاهش دهد، موضوعی که می تواند در نهایت به کاهش ترافیک و آلودگی هوا بینجامد.

برای مثال می توان برای تردد پلاک هایی غیر از تهران تعداد روزهای معینی در نظر گرفت و برای تردد بیشتر از آن، انها عوارضی مانند آنچه در طرح ترافیک پرداخت می شود، پرداخت کنند.

این طرح می تواند در سایر شهرها نیز اجرا شود، شهرهایی مانند تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد نیز با مشکل تردد خودروهای غیر بومی دست و پنجه نرم می کنند. در صورت اجرایی شدن این طرح ضمن اینکه شهرداری های شهرهای مختلف از محل عوارض تردد خودروهای دارای پلاک های غیر بومی درآمد کسب می کنند، موجب می شود تا مردم کمتر از خودرو شخصی برای سفر استفاده کنند و همین موضوع موجب رونق کار تاکسی داران در این شهرها می شود.

هم اکنون عوارض تردد در بزرگراه ها از خودروها اخذ می شود و همین موضوع می تواند در جاده های منتهی به شمال کشور هم اجرا شود تا محل تامین بودجه توسعه جاده های منتهی به شمال و بهسازی جاده های این خطه شود.


بیشتر بخوانید: لزوم بررسی پرداخت عوارض خودروهای پلاک شهرستان در شورای شهر


شهرداری تهران در سال جاری با وضع حلقه دوم ترافیکی در پایتخت، ورود به این محدوده را سهمیه بندی کرد و خودروهای تهرانی با 20 روز سهمیه و خودروهای شهرستانی با 15 روز سهمیه در هر فصل مجاز به ورود رایگان، در این محدوده شدند.

حالا میر لوحی عضو شورای شهر تهران معتقد است که این طرح باید به منظور جلوگیری از ورود بی ضابطه خودروهای شهرستانی که هر روز وارد شهر تهران می شوند، با در برگیری تمام شهر تهران اجرا شود.

به این معنا که آنچنان که خودروهای تهرانی برای ورود به حلقه دوم ترافیکی دارای سهمیه‌ای مشخص (20 روز) در هر فصل هستند، خودروهای شهرستانی هم برای ورود به تهران دارای سهمیه ای مشخص در هر فصل یا ماه باشند.

تاپ یکشنبه/////// طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران کلید می‌خورد/ غیر تهرانی‌ها عامل نیمی از ترافیک پایتخت

تردد خودروهای پلاک شهرستان در تهران سهیمه بندی شود

سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سهمیه بندی روزهای مجاز ورود خودروهای شهرستانی به شهر تهران گفت: حتما باید چنین طراحی داشته باشیم و خودروهایی که از بیرون تهران می آیند چنانچه بخواهند بیشتر از یک حد مشخص در تهران تردد کنند، باید هزینه‌ای مضاعف نسبت به شهروندان تهرانی پرداخت کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ظرفیت تردد خودرو در شهر تهران 1 میلیون خودرو است، اظهار کرد: در حال حاضر 5 میلیون خودرو در شهر تهران تردد می کند.

وی افزود: اکنون در حال طراحی ساز و کاری هستیم که به زودی این امکان را فراهم می کند که خودروهای شهرستانی با رعایت شرایطی خاص در تهران اجازه تردد داشته باشند.

میر لوحی با اشاره به اینکه به دنبال اجرای طرحی به نام  «پیمایش» هستیم، گفت: در این طرح کسانی که از شهرستان به تهران می آیند تنها به مقدار مشخصی می توانند تردد کنند.

در حالیکه میر لوحی خبر از بررسی این طرح برای کاهش ترافیک و آلودگی تهران داده، هاشمی رئیس شورای شهر تهران تلاش می کند تا با برچسب زنی مانع اجرای این طرح شود.

تاپ یکشنبه/////// طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران کلید می‌خورد/ غیر تهرانی‌ها عامل نیمی از ترافیک پایتخت

اجرای این طرح مسایل امنیتی ایجاد می کند

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سهمیه بندی ورود خودروهای شهرستانی برای ورود به تهران چقدر امکان پذیر است گفت: من در این مورد نمی توانم نظر بدهم!  این یک موضوع کشوری است و  وزارت کشور باید نسبت به آن تصمیم بگیرد زیرا که اجرای این طرح مسائل امنیتی ایجاد می کند.

تاپ یکشنبه/////// طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران کلید می‌خورد/ غیر تهرانی‌ها عامل نیمی از ترافیک پایتخت

موافق محدودیت تردد پلاک شهرستانی ها در تهران نیستم

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون رد یا مخالفت با این پیشنهاد گفت: در شرایط کنونی اجرای این طرح را به صلاح نمی دانیم.

تاپ یکشنبه/////// طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران کلید می‌خورد/ غیر تهرانی‌ها عامل نیمی از ترافیک پایتخت

موافقت وزارت کشور با اعمال محدودیت تردد برای پلاک شهرستانی ها

اما مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد طرح مذکور گفت: نظر ما نسبت به این موضوع مساعد است و برای عملی شدن آن هم همکاری می کنیم.

وی افزود: این موضوع پیشنهاد خوبی است، خیلی از خودروها از شهرستانهای اطراف به تهران می آیند و به آلودگی و ترافیک آن می افزایند.

برای اجرای این طرح نیاز به زیرساخت داریم

محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه با این طرح موافقم گفت: البته اجرای این طرح زیر ساختهای زیادی می خواهد. زیرا  تهران مانند گذشته نیست که چند دروازه داشته باشد و بخواهیم از این طریق عبور و مرور را کنترل کنیم.

وی افزود: با نفس این پیشنهاد موافقم ولی باید در مورد نحوه اجرای آن اقدام کارشناسی انجام داد.

تاپ یکشنبه/////// طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران کلید می‌خورد/ غیر تهرانی‌ها عامل نیمی از ترافیک پایتخت

حق انتخاب را به مردم بدهیم

همچنین شهر بانو امانی عضو دیگر شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص محدوده های ترافیکی که ایجاد شده گفت: معتقدم که باید اجازه داد تا مردم خودشان انتخاب کنند که چه طرحی اجرا شود و آنچه که تاکنون اجرا شده راه حل نبوده و  تنها پاک کردن صورت مسئله است.

شواهد و قرائن حاکی از آن است که در شورای شهر تهران نسبت به مدیریت ورود خودروهای شهرستانی به تهران یک همگرائی و مطالبه نسبی وجود دارد، اما آنچه عملیاتی کردن این پروژه را کند کرده، ضعف حمایت مردمی و نهادهای بالادستی مانند وزارت کشور است.

از آنجائی که این طرح برای شهروندان تهرانی نافع بوده و ضرر و زحمتی برایشان نداشته و به تردد آنها در سطح شهر سهولت می بخشد، به نظر می رسد، حمایت مردمی برای اجرای این طرح بهانه مناسبی برای به تاخیر انداختن آن نیست.

اما وزارت کشور به عنوان نهاد بالادستی یا باید شهر تهران را از آلودگی و ترافیک برهاند و یا خود را در برابر ورود بی هزینه خودروهای شهرستانی به تهران  تسلیم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
درست نیست محدود یت اونای که میان مسافر کشی میکنن بیکارند اگه همین مسافرکشان یه کارتوشهرشان براشون فراهم بشه صدسال دیگه هم تهران نمیان این کار باید ازریشه درست بشه محدودیت کار خرابتر میکند اون وقت شهرستانهای میگن پلاک تهران حق ورود ندارد اون وقت تکلیف چیه
Iran (Islamic Republic of)
بشیر ایوانی
۰۸:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
سلام،
من اسلامشهر زندگی میکنم ۲ساله اومدم اینجا،ولی ماشینم ک باهاش رفتو امد دارم و میرم سرکار و برمیگردم پلاک شهرستانه(کرمانشاه) خب من ک اینجا زندگی میکنم چون پلاکم مال اینجا نیس چرا باید جریمه بشم؟نمیدونم چیکار کنم لطفا یکی بهم بگه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۴۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
من در تهران سرباز هستم
و یک روز در میان باید مسیر قزوین تهران را رفت آمد کنم
وضعیت حمل و نقل عمومی ک افتضاحه ، مسیر یک و نیم ساعته را پنج ساعت باید معطلی بکشیم
با اتومبیل خودم هم ک پلاک قزوین و در تهران تردد کردم مسئولین راهور پس از متقائد شدن اجازه ادامه مسیر دادن ،
اما در ادامه راه دوربین راهور من را جریمه کرده و دست بنده به هیچ جا بند نیست
این چه وضعشه
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۰۷:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
با سلام دوستان کشور متعلق به همه است تهرانی یا غیر تهرانی نداره مدیران اگه راست میگن ودنبال خلوتی تهران هستن اول این اتباع خارجی(افغانی.پاکستانی )وغیره را بیرون کنن چون باعث میشن فضای زیادی از حمل ونقل عمومی وکار را از مردم بگیرن و مردم خودمون بیکار شن ونتیجه بیکاری میشه خیابان گردی دزدی و مسافر کسی ولی چون اتباع بیمه نمیخوان مدیران ومسولین بیشتر به فکر اونا هستن وسلام
Iran (Islamic Republic of)
امیرمحمدی
۰۲:۳۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
پلاک اطراف تهران مثلن شهریار یا اسلام شهر با استانها دیگه چه فرقی داره،
Poland
رضا
۱۷:۴۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
آره دیگه بهتر از قانونی کردن نژاد پرستی به بهانه آلودگی نبود
Iran (Islamic Republic of)
sasan
۲۱:۰۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
تا وقتیکه قرارداد ملک استیجاری توسط مشاورین املاک به راحتی در دسترس هستش این کارها بی فایده هستش. فقط کافیه در برنامه دیوار کلمه "پلاک" را جستجو کنید. خواهید دید که بصورت کاملا قانونی جعل اسناد دولتی را تبلیغ می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
هر استان باید یه دانشگاه خوب داشته باشه، چیه همه جو میدن شریف و تهران؟
وزارت علوم جو گیر نشه و تو هر استان چند تا دانشگاه خوب بزنه و البته بهترین دانشگاه رشته های مختلف را در استان های مختلف بزنه. بعضی دانشگاه های شهرستان از دانشگاه شریف هم بهتره ولی چون نمی رسند جو شریف شده.
به نظرم یکی باید نهادهای دولتی که ملت را هی می کشن تهران جریمه کنه. مثلا می خواستم یک امضا بگیرم سه بار رفتم وزارت علوم من که تهرانم خسته شدم، بیچاره از همه شهرستان ها اومده بودند. آخه خنگ، می میری یه سیستم بزنی یارو اینترنتی پر کنه و براش بفرستی، هی بدبخت رو می کشونی تهران
کلا باید عوارض خودرو را زیاد کرد و پولشو ریخت برای حمل و نقل عمومی و حمل و نقل عمومی را مدیریت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۰۱:۲۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
سلام در خصوص محدودیت خودرو شهرستانی به پایتخت باید به عرض برسانم‌تهران قلب ایران و متعلق به همه ایرانیان است نه فقط به شماره پلاک تهرانی تفاوت قایل شدن یعنی تمام ایرانیان بجز ساکنین تهران درجه دوم محسوب کردن و ظلم مضاعف مثلا کسی با ماشین شخصی خود مدیضش را به تهران آورده تکلیفش چیست بدترین نظریه محدود کردن خودرو شهرستانی هست باید فکر دیگر کرد که کاملا کارشنتسی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
کلیات طرح خوبه ولی باید اصلاح بشه
اگر یکی بخواد برای گردش و یا تفریح بیاد و رفت و آمد کنه مشکل نیست.
اما طرف برای مسافرکشی و کارهای بیخودی میاد مشکله.
باید راننده های شخصی کلا در تهران حذف بشوند و فقط تاکسی و اسنپ باشه.
باید یه کنترلی باشه نه فقط برای تهران بلکه برای تمام شهرستان ها.
مثلا شمال رو ملت به گند کشیدن ولی کسی جریمه نمی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
اگه منظورتون جلوگيري از مهاجرت و بزرگتر شدن تهرانه بايد يه زماني رو مشخص كنين مثلا هر سال دو ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
پایتخت را ببرید جای دیگه تا مردم کمتر بیان تهران. چه معنی داره پایتخت تهران باشه بعد بگن چرا از شهرستان زیاد به تهران سفر میشه؟ مردم که بیکار نیستند. لابد کار دارند که میاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
مشکل از پایتخت بودن تهران نیست، مشکل نهاد های دولتی هستند که سواد مدیریتی نداره.
تو همه جای دنیا، شما کارتو اینترنتی ثبت می کنی و یا نمایندگی شهرستان و نیاز باشه اینترنتی تهران ارسال میشه و جوابیه میاد.
حالا این وزارت خونه ها مرض دارند هی ملت رو می کشند تهران فقط برای یه نامه.
اول باید دستگاه های دولتی را جریمه کرد تا آدم بشوند.
France
ستار
۲۲:۲۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
با دویست و پنجاه تومن دلال ها جلوی تعویض پلاک ها وایسادن و اجاره نامه با کد رهگیری تهران میدن و طرف میره ماشینشو شماره تهران میکنه بعدش اجاره نامه رو پاره میکنن. کاری که همه شهرستانی ها برای کار در اسنپ کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
شما این مورد را دیدی زنگ بزن 110.
چند تا از این موارد را کشیدیم دادسرا هم دلال بیچاره شد و هم یارو که پلاک گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۸:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
ما تهرانی ها موافق این طرح هستیم هر کی موافقه لایک کنه،
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۰۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
بهتره بگید ما تهران نشینها --- عزیزم از هر هزار تاتون ، نهصد و نود و پنج تا شهرستانی تهران نشین هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
لابد چند روز دیگه میگن کدام شهر آزاد و کدام شهر آزاد نیست که مردم خودشون بجون هم بیوفتن هر شهری که برای تهران منفعت داره.
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۲:۵۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
بابا شماها چقدر ساده اید.ببینید برنامش مال کدوم اقازادست که میخواد مفت پول دربیاره تا این دولت سر کاره.1کم چشمو به عقل وصل کنید تمام کارهای دولت در راستای منافع شخصی بعضی اقایونه.کدوم مصوبه و برنامه ای برای حمایت از مردم تصویب شده؟میتونید نام ببرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
این امکانات هستند که مردم را به سمت تهران می کشانند اگه امکانات در سایر استانها هم بالا بره خودبخود مردم کمتر به تهران مراجعه میکنند،راه حل منطقی این است که در هر استان به طور دقیق کمبود امکاناتی که باعث مهاجرت مردم هر استان به تهران و سایر شهرهای بزرگ میشه بررسی بشه و برای افزایش امکانات در همه حوزه ها در همه استانها مطالعه وبرنامه ریزی دقیق بشه و تمام استانها از امکانات بالا برخوردار بشن.همه استانها پاره تن کشور عزیز ایران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
احسنت. حرف حساب زدی. بعدشم همه ایرانی هستیم . اگر شهرستانی میاد تهران از مجبوری هستش .
Iran (Islamic Republic of)
studio editing
۱۰:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
مطمئن باشین دیگه نمیذاریم تهرانی ها از جاده چالوس تردد کنن . اون موقعیکه ما توی شهرمون ساعت ها ترافیک میمونیم تا بریم خونمون بخاطر تفریح شما تهرانی ها شمال جای سنگ انداختن نیست ...
-
حکیم
۰۸:۴۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
موضوع مهاجرت در اقتصاد توسعه جنبه های زیادی داره در حال حاضر اصلی ترین مسئله در ایران و حضور جوانان در تهران و کلان شهرها جنبه اقتصادی داره .البته که تحصیل در سطوح مختلف آموزشی در تهران و همچنین خدمات پزشکی آن قابل قیاس با سایر مناطق کشور نیست .همچنین نیروی کار و مشتریان بازرگانان و تاجران ووو تهران نیز از همین عزیزان تامین می شود و الا فروشگاهها ،کارخانجات ورستورانها و ووو تا حالا تعطیل شده بود .لذا این طرح نیست .احتمالا جنبه شوخی داره
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
تهران راخصوصی کنید به جای اینکه اشتغال در شهرستانها ایجاد کنید.
Sweden
مهرداد
۰۶:۳۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
خیلی طرح خوبی است باعث ایجاد شغل و کسب و کار برای پایتخت میشود. بشرطی که در دروازه های تهران به اندازه کافی پارکینگ ایجاد نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
س.م
۰۵:۲۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام دوستان عزیز شهرستانی این کینه و دشمنی ها برای چی ما مردم تهران دوستدار همه هم میهنانمان هستیم و مورد احترام هستید ولی چه کنیم که این تصمیم این مدیران بی کفایت و کاری به نظر و مخالف ما ندارن خودمونم از این تصمیم ناراضی هستیم پس انصاف نیست این کارهای مدیران را به حساب کل مردم تهران بگذارید و بجای برادری مارو دشمن خونیتان فرض کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۵۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
آخه عزیز میدونی اگ ی نگاه ب نظرات اونایی ک مثلا شهروند تهران هستند میبینی ک چطور گستاخانه راجع ب شهرهای دیگر صحبت کردند،بعد ناراحتی سایر مردم رو درک میکنید و الا چرا ناراحت باشیم هر کی داره تو شهر خودش زندگی میکنه و آبادانیه شهرش هم برای شهروندهای اون شهر هم سایر شهرستانها مهمه
Iran (Islamic Republic of)
س.م
۰۵:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام دوستان عزیز شهرستانی این کینه و دشمنی ها برای چی ما مردم تهران دوستدار همه هم میهنانمان هستیم و مورد احترام هستید ولی چه کنیم که این تصمیم این مدیران بی کفایت و کاری به نظر و مخالف ما ندارن خودمونم از این تصمیم ناراضی هستیم پس انصاف نیست این کارهای مدیران را به حساب کل مردم تهران بگذارید و بجای برادری مارو دشمن خونیتان فرض کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
تبعیض شاخ و دم نداره تهران ملک خصوصی نیست که دیگران حقی نداشته باشند چر تاوان ناکارامدی مدیران رو شهرستانی ها باید بدهند؟!...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ما علاقه ای به امدن تهران نداریم ولی مجبوریم جهت رفتن به شمال از تهران عبور کنیم اگر راهی در کنار تهران درست می کردید که ما از انجا به شمال برویم وبه تهران نیاییم ممنون می شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تغاضاداریم طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستانی در تهران کلید نزنید کلید یکه هیچ قفلی بازنکرد این کلید هم دربی را باز نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۲۳:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اینکه گفتن پلاک شهرستانیا روزای معین میتونن بیاین درروزای غیر هم با پرداخت عوارض امکان تردد دارن بازم که همون ترافیک برقرار میشه که عوارض روزانه چقدر میشه مگه پرداخت میکنن میان برا مسافرکشی وکارو... این طرحم کمکی نمیکنه فقط بودجه رو میبره بالا .بجای اینا تو شهرستانها حداقل خوداستانها بیمارستان و... با پزشکان فوق متخصص که تهران داره بزارید تا یارو مریض مجبور نشه این همه راهو بیاد تهران هم اذیت بشه سردرگم هزینه و...وهم ترافیک وشلوغی به وجودنیاره ازهرکی میپرسی میگن پزشکای شهرستان متخصص نیستن بریم تهران !مکانیک کاربلدنیستن ببریم تهران کارنیست بریم تهران نمایندگی نیست دانشگاه نیست و.... همه میریزن کلان شهرا پارک با امکانات بسازید امکانات روز کارخونه برای تولید محصول برا صادرات بخشهایی ازسیستم ها سازمان و..که واجب نیست حتما تهران باشن بفرستین شهرستانها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
دور تهران سیم خاردار بکشین تهرنتان پیشکش شما اگر فردی از ما شهرستانی مریض شد برای درمان به قبرستان مراجعه میکنیم بودجه کشور تهران می بلعد با سیاست گزاری غلط مدیران طی سالیان گذشته.حالا شما طلب کارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ورود شهرستانی با خودرو ممنوع البته با شتر ازادند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بی‌نام
۱۱:۳۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
تهران خودش شتر زیاد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این طرح چنانچه نظر مردم را نیز مشاهده می کنید غیر از چند دستگی چیزی عاید نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
راست راستی دیگه کفگیر ته دیگ خورده علی برکت اله حساب کنید چندتا نفس میکشیم پولشو بگیرید باور کنید به جایی برنمیخوره کسی هم مخلفتی نداره فقط یک اپلیکشن خوب معرفی کنید هنگ نکنه !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
باید شهرستانیها هم طرح ممنوعیت پلاک تهران را لحاظ کنن
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۹:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام
اگه به قصد مدیریت شهری باشه نه درآمد افزایی با فروش بیشتر طرح خیلی خوبه
البته به این صورت که هر خودرو به طور سراسری در کل کشور چند روز معین اجازه تردد داشته باشه مثلا 10 روز بعید میدونم اگه قصد مسافرت و گردش باشه کسی بیشتر از ده روز تو یه شهر بتونه بمونه مثلا شهر مقدس مشهد هم شما با هدف زیارت ام برید نهایت 7 روز کافیه در تهران به خاطر تمرکز اداری تا 15 روز کاری اجازه تردد داده بشه
دوم مشکلی که تو تهران با ورود شهرستانی ها شاهد اون هستیم که به دو بخش تقسیم میشه اول عدم آشنایی با معابر تهران هست که باعث سر در گمی این عزیزان میشه که با اشتباه رفتن ورودی و خروجی ها و توقف های نا به جا یا پیمایش های خلاف جهت در اتوبان ها باعث خطرات و ترافیک میشن و پخش دوم ترس و حالت کپ رانندگانی هست که بدو ورود به تهران با ترافیک های اینه به اینه مواجه میشن که خودش باعث ترافیک بیشتر میشه!
در ضمن خطرات ماشین خوابی و مزاحمت ها و کار های خلاف و مجرمانه را باید در کلان شهر تهران در نظر گرفت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
دوست عزیزشما هم مثل این بی کفایتها فکر نکن خواهشا ،من خودم تهرانی هستم ودرد مردم رو می فهمم کسی کار ودرامد نداره باید چکاربکنه ؟!چرامجبورشده ازشهرش وخانواده اش دوربشه تا یک لقمه نان بتونه دربیاره ایا خودش راضی بوده؟این طرز تفکر وحمایتش باعث میشه مسئولین بی کفایت... وتهران را خصوصی تر از خصوصی کنند که یک روز جای هیچ تهرانی هم در تهران نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
نه بابا،از کی تا حالا تهران منطقه آزاد شده؟؟؟البته راجع ب بعضی چیزاد خیلی آزاد شده
United States of America
فرحام
۱۹:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یک شهرداری باید طرح رو اجرا کنه که تمام وسایل حمل و نقل عمومی در شهر وجود داشته باشه. ناینکه برای سوار شدن به مترو باید نیم ساعت راه بری برسی به ایستگاه مترو
Germany
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این طرح ، خیلی زودتر از اینها باید اجرا میشد
اگر هم تا الان مطرح نشده ، شاید یکی از دلایلش اینه که تعدادی از اعضای شورای شهر تهران اصلا" تهرانی نیستند !!!!
جالب اینه که شورای شهر تهران ، در کنترل طرح تردد خودروها ، تمام پیشنهادات فنی و منطقی رو مطرح و اجرا کرده ، غیر از پلاکهای سایر شهرستانها !!!!!
که اگر این اقدام انجام نشود ، ظلم آشکار است به خودروهای تهرانی که اکثرشان از این راه امرار معاش می کنند!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۹:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این که کاری نداره طرف صد تومن پول میده پلاکش رو پلاک تهران میکنه
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۸:۰۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
داری اشتباه میزنی داداش، پلاک تهران رو فقط به ساکنین تهران میدن، کسانی که سند ملکی به نام شون دارند یا اجاره نامه دارند، یا قبض برق یا قبض تلفن ثابت به نام شون باشه، پلاک تهران گرفتن راحت نیست برادر
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۸:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگه اینطوره ما شمالی ها خیلی وقت منتظریم شمال را از دست ترافیک تهرانی ها نجات بدمند بخصوص که حالا این بار ترافیکی به گیلان هم رسیده . دیگه روزی نیست که شمالی ها با خیال راحت عزم سفر کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تهرانی ها بودن که شمال را آباد کردن
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۹:۵۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
نخیر شمال،اسمش با خودشه،آباد بود،در ضمن نمیدونی بدون ک هر شهری سفرهایی مکرر یا کمتر ب شمال دارن،ایران،تنها،تهران نیست،روزی چند مرتبه اینو با خودت تکرار کن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بینام
۱۱:۴۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
احسنت کاملا صحیح حرف حساب زدی
Iran (Islamic Republic of)
اچ
۱۸:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پس پلاک تهرانی‌ها رو از شهرستانها هم جمع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
برای رفتن به تهران ویزا هم بذارید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
باید دور طهران سیم خاردار و مواد منفجره بزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پول ودین پول
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۷:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
با سلام
این از ایرادات ما ایرانیهاست که همدیگرو قبول نداریم و تو یه همچین موقعیتهایی به جای منطقی بودن، قومی قبیله ای جبهه میگیریم. مثل تمام طرحهای مسئولین که همیشه آزمون و خطا بوده و نه کارشناسی شده، این طرحم ایراد داره، توجه همه تهرانیها و قومیتها (شهرستانیها) رو به چند نکته جلب میکنم:
تهران تا ۱۵۰ سال پیش چندتا روستای کوچک بیشتر نبوده و این شهرری بوده که قدمت شهرنشینی چندهزارساله داشته و امروزه جز مناطق پایین تهران به حساب میاد، با تصمیمات سیاسی بزرگتر شده و با بی برنامگی و تمرکز سیاسی، اجتماعی، اقتصادی تمام درآمد کشور رو بلعیده و امروز به جز ساکنین این چند روستا، بقیه جمعیت آن مهاجران سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این سیاست غلط هستند که دم از تهرانی بودن میزنند و به غلط تصور تهرانی بودن دارند.
بسیاری از ساکنین شهرهای ایران بخصوص شمال با تصور درآمدزایی زمینداران دیروز، بنز سواران امروز و سرایداران فردای همین تهرانیهای امروزی (سیاسیون، دانشگاهیان، ... شهرستانی تهرانی شده) هستند که به جای برنامه ریزی درست شهری و روستایی چه بسا خود به تهرانیهای آینده تبدیل میشوند.
تمام امکانات تولیدی، صنعتی، پزشکی، دانشگاهی توی تهرانه، مغازه دار شهرستانی کار کلیش رو تو بازار تهران انجام میده، مریض شهرستانی از بیمارستانهای مجهز تهران کمک میگیره، دانشجو از دانشگاه تهران مدرک معتبر میگیره و...
پس این چرخه به دلیل بی کفایتی مسئولین ادامه دارد و تهرانی و خوزستانی و شمالی به جای لذت بردن در کنار هم و در شهرهای هم باید به فکر تلافی کردن سر هم باشند، از ما ملت است که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
باشه اگه اینطوره باید پلاک تهران هم از تهران خارج نشه مگه تهرانیا با جیب شهرستانیا زنده نیستن
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۵:۳۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
نه بابا.راست میگی ما با پول شما زنده ایم افغانی.نظر نده خواهشا.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۷:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چقدر جالبه قشنگ بین مردم دودستگی ایجاد شده وبا این سیاستاشون دارین مردمو بجدن هم میندازن.بجای اینکارا حمل ونقل عمومیرو بروز کنید.خجالت اوره این سیاستای بچه گانتون
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۷:۱۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خدا کنه زود تر بشه من راضیم من هم اگه خواستم از تهران خارج شم پول بدم یهس ر تو سید خندان و میرداماد برید میبینید همشون پلاک شهرستان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا مجلوبی
۱۷:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
با درود
گفته شد که ممکنه موضوع با گرفتن عوارض حل یا کم رنگ بشه
آخه چطور امکان داره پهنای خیابان که توسط ماشینها اشغال میشه با گرفتن عوارض گشاد تر بشه؟
راه درست رو پیشه کنید
هر اتفاقی میوفته میگن جریمه رو سنگین کنید و یا عوارض ببندید
ممکنه کمی بازدارنده باشه ولی راه حل نیست یک مسکنه
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
راه حل نیست ولی جریمه و یا عوارض کمک بدولت میشه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همین بعضی ازاین به اصطلاح تهرانیهای متمدن وتازه به دوران رسیده فاتحه شمال کشورراخوانده اند...
Iran (Islamic Republic of)
نصرت
۱۷:۳۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بله درست میفرمایید ولی تمام گران شدن زمیناتون و فعال شدن اقتصادتون از حضور همین تهرانیهاست که میفرمایید و البته مردم شهرهای دیگر کشور
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
شمالی ها هم باید یاد بگیرند بخاطر پول املاکشون رو به غریبه ها نفروشند
Iran (Islamic Republic of)
علی بهبودی
۱۶:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ما خودمون اصالتن ترک هستیم از توابع شهرستان هشترودو متولد تهران ومشکلی برای عبور مروروزندگی کردن تو این شهر نداریم یه چندسالی هست که یه سرمایه گذاری تو روستامون کردیم برای کشاورزی ودامداری یعنی رفتیم سوله ساختیم برای دامداری همه روازجیب خرج کردیم بدون اینکه یه ارگانی کمک‌ کنه به ما واینکه همه ارگانیایکه اونجا هستن قول همکاری دادنه ولی انقدرمارو بردن آوردن که پشیمون شدیم از کاری که کردیم کسایکه میشن براین مردم فکرمیکن وپولای آنچنانی میگرن فکر این چیزارو هم بکن که روستای ها فقط حمایت میخوان نه چیزه دیگیهیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
احسنت. همه بودجه و امکانات برا تهرانه . واقعآ مردم رو به چه چیزایی مشغول میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
شهروند گرامی اگه تهرانی ها نیان شهرستان از در آمد گردشگری هم محروم می شوید ما که الحمدالله پول نداریم .بریم مسافرت ولی شهرهای شمالی از نعمت گردشگری محروم بشوند چند برابر عذاب می کشند اجاره ویلا سوئیت استخر هتل با اینکه از این دست مشاغل توی شهرهای گردشگری هست باز مردم زمین و خانه های خود را فروخته برای برخورداری از تجملات زائد و در آمد بیشتر روانه تهران میشوند وقتی میگی تهرانی ها یعنی همین شهرستانی ها چون تهرانی اصیل بسیار اندک ویا چهل پنجاه سالی است در تهران ساکن هستند و در شهرستان اقوام بسیاری دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
داداش قربونت برم شما نیایین ضررش برای ما ما همون ضررو قبول داریم تا اینکه مثل مغول بیایین شهرو بهم بزنین ترافیک و آشغال به جا بزارین قربونتون برم فرهنگ هم که ندارین یه جا میرین .ما مردم آمل خیلی خیلی هم خشحال میشیم که نیایین چون هراز خلوته میریم ییلاق راحتیم چون ما آخر هفته ها به خودمون استراحت میدیم.اینقدر هم وضعمون بد نیست که دنبال پول شما تهرانی ها باشیم . خدا وکیلی اگه نیایین خوشحال میشیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
گشت و گذار خوبه و باعث رونق اقتصادی منطقه خواهد شد ولی شمالی هال زمین و املاکشون رو به تهرانی ها نفروشید با کارت ملی به همشهری های خودتان بفروشید خواهشاً
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
آقای محمد،ی جوری صحبت میکنید ک انگار فقط تهران میره شمال،ک منت آبادانی رو سرش میزارید،واقعا خنده داره،تو نمیخواد آبادش کنی بمون تهرون،سدیم و روی و انواع گازهای خفن رو نوش جون کن
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا خواجوند
۱۵:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بله تو نوشهرم حتما باید این قانون وضع بشه که تردد پلاک تهرانی ممنوع بشه چون هر چهار فصل سال آسایش نداریم از دستشون.تا چالوس و تنکابن میخوایم بریم همش این جماعت جاده هارو بند آوردن دیگه غیر قابل تحمله
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا خواجوند
۱۵:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بله تو نوشهرم حتما باید این قانون وضع بشه که تردد پلاک تهرانی ممنوع بشه چون هر چهار فصل سال آسایش نداریم از دستشون.تا چالوس و تنکابن میخوایم بریم همش این جماعت جاده هارو بند آوردن دیگه غیر قابل تحمله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یک مشکلی که پیش میاد و الان هم هست دستکاری پلاکه.
قبل اجرای این طرح تمام خودروهای پلاک مخدوش را باید توقیف و مجازات کرد و از اون به بعد هر پلاک مخدوشی بود برخورد شدید بشه.
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۵:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این طرح یکی دو بار شروع نشده ، شکست خورده ! بیشتر مسافرکش های شخصی تهران ؛ شهرستانی هستند !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خودروهای کجی که وسط خیابان و تقاطع را گرفته و داره مسافر سوار می کنه ، یهو میپیچه جلوت و می ایسته ، یهو میپیچه توی فرعی و .... پشت سر این خودروها را که نگاه می کنی ترافیک وحشتناکی درست شده و انگار نه انگار مسافر سوار می کنه
من عادت دارم به پلاکش نگاه کنم و متاسفانه 80 درصد آنها را که می بینم پلاک شهرستان هستند نه با فرهنگ رانندگی کلان شهر
طرح خوبیه که باید اجرا شود ، راننده ای که از شهرستان آمده داخل خودرو اش می خوابد و 1000 مسئله اجتماعی بخاط دوری از خانواده برای خودش و دیگران درست می کند معضل بدتر از بی فرهنگی در رانندگی آنهاست
اگه انجام بدهید درحق خانواده های آنها و ترافیک تهران خوبی کرده اید.
United States of America
ناصر
۱۵:۳۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اتفاقا طرح خوبی هستش به شرطی که خودروهای تهران ودیگرشهرهاهم نتواننددرشمال وجنوب وشهرهابیدیگرعبورکنن وفقط دراستان خودشون رفت وامدکنن ببینیم کیه که جاده شمال رو در تعطیلات یکطرفه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ahmad sheida
۱۵:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همین الانش هم این طرح آلودگی و محدودیت 5 روز کمتر برای ما دردسر شده، یعنی الان همه باید بریم پلاک ماشین هامون رو تهران کنیم؟ من 10 ساله ساکن تهرانم اما خودرو خودم رو در کرج خریدم باید چه کار کنم.
حال اگر شهرستانی ها هم برای پلاک ها تهران محدودیت بذارن اونوقت معلوم میشه کی بیشتر مزاحمت ایجاد میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
من که تهران زندگی میکنم و ماشینو از شهرستان خردیدم و همونجا پلاک کردم چی
حالا باید برم پلاک عوض کردن ؟
بیکارن طرح میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یه طرح دیگه، چرا نیاییم از اونهایی که ماشین های لوکس و گران قیمت دارند عوارض سنگین تر بگیریم؟
چرا نیاییم جریمه اونها را زیاد کنیم؟
یارو که بنز و بی ام و و مازاراتی سواره چرا باید اندازه اونی که پراید و سایپا 141 سواره عوارض و جریمه بده؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۵:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
عوارض هر خودرو بر اساس قیمت آن تعیین می شود
https://www.yjc.ir/fa/news/6933299/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
نه تنها عوارض جریمه هم باید زیاد تر بگیرند.
مثلا طرف که پراید سواره خلاف می کنه 100 تومن می گیرند از اونی که بنز سواره باید دو میلیون بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۱۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
عوارض خودرو لوکس بالاتر باشه میشه گفت عادلانه س. ولی جریمه باید برای همه یکسان باشه چون آدمیزاد خودرو رو میرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پورسید آقایی فقط موافق برخورد قطار است نه موافق ورود خودروهای پلاک شهرستان
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۴:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پس ما مشهدیا چی بگیم 70 درصد ماشینا غیر مشدی
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همانطور که در گزارش ذکر شده این طرح می تواند در تمام شهرها اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۵:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آخه مگه میشه ؟! خب آدم قوم وخیش داره باید بره وبیاد ! پس شمال هم باید نگذارن خودروهای تهرانیها اونجا تردد کنن ! هوای تهران آلودس و تهرانیها هجوم میارن برای شمال و اونجا را هم آلوده کردن و ترافیک شدید! پس تهرانیها هم اول اتوبان شمال که رسیدن باید تاکسی بگریدن و برن شمال !
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگرتو آمریکا هستی پس مرگ بر تو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگه از شهرهای دیگه به مشهد نیایند مشهدی ها ورشکست خواهند شد!!!
Iran (Islamic Republic of)
meysam
۱۴:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
فعلا که با اجرای این طرح کاهش آلودگی هوا گند زدین به ترافیک تهران هم آلودگی بیشتر شده هم ترافیک توی حاشیه محدوده طرح 10 برابر شده
نه بررسی میکنید نه زیر ساختی درست میکنید نه کارشناسی میکنید فقط همه چی رو به مردم تنگ میکنید میخواید پول در بیارید
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۴:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگر اینطور باشه ما لرها هم شاهراه اقتصادی کشور رو به هرچی پلاک جفت تهران می‌بندیم! اگر تونستید بیاید از شمشیرآباد خرم آباد رد بشید،نمیشه که بودجه ی لرستان بریزید تو حلق خودتون بعد بگید حق ندارید از امکانات تهران استفاده نکنید!
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
موضوع طرح اینه که خودروهایی که در هر شهر تردد می کنند عوارض سالانه را به شهرداری همان شهر پرداخت کنند.
ضمن اینکه برای هر خودرو تعداد روزهای معین تردد رایگان هم در نظر گرفته می شود
البته باشگاه خبرنگاران جوان موافق یا مخالف این طرح نیست و تنها روایت گری می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خوبه ماهم پلاک تهران دیدیم با سنگ بزنیم؟این مسخره بازی ها چیه از خودتون در میارید واقعا که هیچ کی سر جاش نیست؟ کار را از نادان بگیرید به دانا بدید مشکلات حل میشه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
طرح مذکور در مورد اخذ عوارض تردد هست و نه ممنوعیت مطلق تردد
ضمن اینکه این طرح هم قابلیت اجرا در تمامی شهرها را دارد چرا که هر فرد ساکن در یک شهر برای استفاده از امکانات شهری باید عوارض پرداخت کند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همه این محدویتها که داره اعمال میشه برای پرکردن جیب شونه و خالی کردن جیب ملت یه عده بیسواد نشستن صبح که میرن میشینن پشت میزشون میگن خب امروز چجوری پول زور از مردم بگیریم . ما تو تهران بخاطر طرح های مسخره شون نمیتونیم بیرون بیاریم حالا با این طرح مزخرف شهرستان هم نمیتونیم بریم خب بگید با تولیدات مزخرف خوردرو داخلی قابشون کنیم بذاریم رو دیوار . خداییش چنگیزخان مغول اینطور ایران نابود کرده بود که این مدیرای بی کفایت دارن میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۲۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این طرح هارو از کجای خودتون درمیارید واقعا؟ بعد انتظار نداشته باشین ما شهرستانی ها ماشینای تهرانی که باعث ترافیک شدید شهر ما میشن راه بدیم واینکه با خودشون کلی الودگی هم میارن تو سطح شهر جوری میگردن انگار توکوچه خودشون با شلوارک میگردن متاسفم براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
به طور کلی باید سیاست هایی اجرا شود تا مهاجرت کنترل شود. چه در تهران و چه در شهرستان. طرف میشناسم ساکن شیراز و 20 تا خونه اونجا داره اومده تو تهران چند تا آپرتمان خریده و اجاره گرون میده و 10 تا از اینها قیمت مسکن را اینطوری کردند. باید نظارند هر کس هر جا بخواد بره و زندگی کنه و مدیریت بشه.
Iran (Islamic Republic of)
عابد
۱۴:۱۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بخت برگشته ایب که برای عمل جراحی به خراب شده ای چون تهران بیاد چکار کند تو شهرستان ها که الحد لله هیچ پزشک معاجی وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
درسته، مشکل اینجاست که پزشک های خوب که از شهرستان میان بعد از اتمام درسشون تهران می مونند. بر نمی گردن شهرستان باید اجبار بشه بروند شهرستان. بعد هم لازم نیست با ماشین بیاد می تونه با هواپیما و تاکسی بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۶:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مریضشو با تاکسی بیاره؟؟؟شاید پول هواپیما نداشته باشه؟همه ک ی طور نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
شما امکانات و شغل رو ببرید شهرستان ها هیچکی نمیاد تهران. همه چیز رو تهران متمرکز کردین بعد میگید چرا شلوغه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
شما به اون استاندارتون فشار بیارید تا اینکار را کنه.
Italy
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
احسنت. مشکل مهاجرت شهرستانی ها به تهران، بعلت توسعه نامتوازن کشور بوده که بخصوص از دهه 70 اوج گرفت. این مشکل رو نمیشه با این جورا کارها حل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این طرح ها از کدون مغز تراوش میشه زیر ساخت ها را درست کنین همه چیز حل میشه نه یک ساعت داخل ایستگاه اتوبوس واحد منتظر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
باید عوارض از خودرو زیاد بشه
حقوق مدیران و شورای شهر شهرداری تهران کم بشه و خرجش بره برای حمل و نقل عمومی
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۳:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
من خودم تهران زندگی میکنم ولی میگم هر کی همچین طرح وپیشنهادی داده واقعا احمق به تمام معناست ...چون خودرو های شهرستان حتی نیم درصد خودروهای تهران هم نمیشود ...
Germany
محمد
۱۳:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
در برابر اين طرح بايد شهرستان هاي كل كشور ورود خودروهاي تهراني را به شهر خود ممنوع كنند . اين چه طرح بيخودي است ما بايد تا به كي تاوان تهراني ها را پرداخت كنيم هر چه ما شهرستاني ها بدبختي ميكشيم از دست شما تهراني هاست
Sweden
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
عزیز شهرستانی چرا بهت برخورده ؟؟!!!!خودت وضع هوا و ترافیک تهران را ببین دیگه!!!!!!!بله خودروی تهرانی هم نباید در شهرهای دیگر بطور دائم تردد کند حتی در کرج ولی بطور موقت برای سفر چند روزه که اشکالی نداره ،کسی با کسی جنگ شهر و ابادی ندارد باید با هم مشگل کشور را حل کرد .این موضوع را اجازه بدهید پلیس برنامه ریزی کند و کاسه داغ تر از اش نشوید شهرستانی های عزیز ،تهران در حال انفجار می باشد ای بابا!!!!!!!
Sweden
م ش ش
۱۴:۲۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگه مشکل کشور بود اشکال نداشت فعلا که دارن مشکل تهرانی های عزیز رو بر طرف می کنند و باعث می شن که برای شهرستانی های غیر عزیز مشکل پیش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
Armin
۱۴:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بی زحمت امکانات و صنایعی رو که به خودتون اختصاص دادید یک هزارمش رو به استانی مثل لرستان اختصاص بدید تا اونا هم به تهران نیان!!! تهران تمام بودجه ی ایران بلعیده و استان های لرستان و بلوچستان،کردستان فقیرتر کرده! نفت و گاز بنزینی که به تهران میرسه از مسجد سلیمان و گچساران و اهواز هست،پس خودخواه نباشیم خواهشاً!
Sweden
م ش ش
۱۴:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
«این موضوع را اجازه بدهید پلیس برنامه ریزی کند و کاسه داغ تر از اش نشوید»
تو هر مسئله دخالت می کنید که هیچ ارتباطی بهتون نداره حالا تو مسئله ای که به شهرتانی ها ربط داره دخالت نکنن
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
برادر من تمرکز گرایی شدید باعث شده همه خدمات و امکانات در تهران(مرکز) متمرکز بشه و شهرستان ها در حاشیه قرار بگیرند. بله اگه تمرکززدایی بشه و مناطق پیرامونی توسعه پیدا کنن اون وقت همچین طرحی لازم الاجراست.
همه چیزو تو یه نقطه متمرکز کردین(تمام وزارت خانه ها، دانشگاه ها و بیمارستان های درجه یک و ...) اون وقت فقط حق تهرانی هاست که از این رانت به وجود آمده بهرمند بشن؟!
پول نفت و گاز جنوب تو خود جنوب خرج کنید والا 50 سالی یک بارم دلمون نمیخاد بیایم تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
موافقم که شهرستان باید زیرساخت داشته باشه، ولی ما جلوی شهرستانی ها را نمی گیریم، بیان سفر کنند و قدمشون رو چشم. مشکل اونی که میاد تهران و تلپ میشه، شب تو پارک و ماشین می خوابه.
الکی تو تهران وله و چون درآمد نداره میره دزدی و اینها.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۰۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
حالا اون شهرستانی که مثلا یه روزه اومده تهران باید چطوری ثابت کنه که به قول یکی از کاربران نگن ولو شده تو تهران و موندگار شده !!! خونه اقوامش مونده و ماشینش هم توپارکینگ و وقتیبعد از چند روز بیرون بیاد یعنی میگن چند روزه داره خیابون گردی میکنه ؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۶:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
حالا دیگ پلاک شهرستانی میاد دزدی؟؟؟؟خجالت بکشید.حیا کنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی شهرستانی
۱۴:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
جیگر ، خود تهران یکی از شهرستانهای استان تهرانه یعنی تهرانیا خودشون ساکن شهرستان تهران هستن - از کی شما شدین تهرانی بقیه شدن شهرستانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آقایون مسئول لطف بفرمایند امکانات رو روانه شهرستانها کنند ما قول میدیم از جاده ی تهران هم عبور نکنیم تهران ارزونی خودشون مطمئن باشید ما شهرستانیها اگه مجبور نباشیم مزاحم آقایون مسئول نمی شیم اگه ترافیک و ازدحامی هست از بی کفایتی شما مسئولینه وگرنه کی دوست داره گرفتار ترافیک و شلوغی بشه هرچی بیمارستان مجهز و تاسیسات و تکنولوژی و امکاناته محدود شده به تهران برا همین ملت مجبورند به تهران مراجعه کنند می فهمید مجبوررررر
Sweden
م ش ش
۱۴:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۲۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
احسنت واقعا گل گفتی این بی تدبیر ها فقط بلدن مشکلات رو اینجوری حل کنن با راه حل های موقت
حالا فرض کن اینا بخوان ی شهری مثل پکن رو مدیریت کنن دیگه مغزشون جواب نمیده میگن آقا هیچکس ماشینشو از جاش تکون نده هرکی استارت بزنه باید مالیات و عوارض و جریمه و .... بده

بجای ایجاد زیرساخت مناسب دارن خیلی تمیز مشکل رو گردن یکی دیگه میندازن.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۳۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
در جواب سایت خبرنگاران که میگه بعضی کشورها هزینه نگه داری ماشین زاده دونجا کار برا همه هست ۸۰ درصد مردمشون مسافر کشی نمیکنن همه کشور فدای پایتخت نمیکنن که شهریتانی ها مجبور باشن برن اونجا برای مسافر کشی
Iran (Islamic Republic of)
یاسر قحطانی
۱۳:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اولا زیرساخت ها رو گسترش بدید
دوما در صورت تصویب این طرح باید در شهر های شمالی که اخر هفته ها هم ارامش ندارند از دست تهرانی ها طرح مشابهی تصویب شه
نمیشه توی هر تعطیلی و حتی اخر هفته تمام زندگی مردم گیلان و مازندران و گلستان مختل شه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
هموطنان عزیز تهرانی // دو روز که تعطیل میشه // فرقی هم براشون نداره که ایام سوگواری است یا جشن // مثل قوم یاجوج و ماجوج با پراید های زاغارتشان حمله به شهرستانها میکنن // اکثرا فرهنگ طبیعت گردی هم ندارن // یعنی بندگان خدا جز دود چیزی ندیدن //و طی این چند روز تعطیلات طبیعت را بگند میکشن // و بر میگردن به تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
هم استانی های شمالی کمپین نه به تردد خودرو تهرانی ها رو استارت بزنیم
-
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
البته اگه تهرانیها رو توشهر های دیگه راه ندادن گله نکنن چیزی که عوض داره گله نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
فقط ماشین های پلاک شهرستان عوارض می دن، جلوی ورودشون را که نمی گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
به نظر من باید اینطور اصلاح شود هیچ نمره شهرستانی حق مسافر کشی در تهران را نداردهمانطوریکه هیچ تهرانی برای مسافر کشی به شهرستانها نمی رود اما رفتن وویلا سازی در شهرها انقدر پول به جیب یک عده از شهرها ریخته که باید دعاگوی این افراد باشنداگرچه که اینهمه توریست واین همه پول را ناسپاسی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یه فکر بهتر، کمپین راه بیاندازیم که ماشین پلاک شهرستان سوار نشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ببینید با یک حرف و طرح مزخرف چه جنجالی به پا کردن همه مردم مثل برادر و خواهر دارن زندگی آروم خودشونو میکن با مشکلات هم می سازن
به اینا میشه گفت تحصیلکرده
میخواید ترافیک درست بشه وسایل عمومی رو زیاد و رایگان کنید نه هرروز گرونتر
مونوریل هم میتونه بار ترافیک رو کنترل کنه
استقبال مردم از مونوریل قطعا زیاد خواهد بود حتی بیش از مترو
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۳:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پس‌‌طرح‌جلوگیری‌از‌ورود‌پلاک‌تهرانیها‌به‌مازندران‌‌هم‌در‌مجلس‌تصویب‌بشه‌تا‌مااز‌دست‌این‌تهرانیها‌راحت‌شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
دیگه هرکی پول داره میتونه تو خیابون راه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
دیگه هرکی پول داره میتونه تو خیابون راه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
در شهر شانگهای چین و ریاض عربستان نه تنها خودروها بلکه آدم ها همینطوری نمی تونند بروند پایتخت. خیلی ها الکی تو تهران ولند و یا تاکسی یا گدا و بی خودی می چرخند.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اینجا کشوری اسلامیست،همه با هم برابرند و کسی برکسی برتری نداره جز پرهیزکاران..طرز حرف زدنت رو هم درست کن،بیشتر مسئولین اصالتا تهرانی نیستند،اینو یادت باشه،ولی دارن کشور و یا اون شهر رو میچرخونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ما هم به تلافی محدودیت تردد پلاک تهران در شهر ها را اجرا می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۴:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
دوست عزیز چینی که مثال زدی ثروت و امکانات به طور مساوی در کل مناطقش تقسیم شده نه مثل تهران که بودجه ی کل کشور بلعیده! تمام کارخانجات و صنایع و امکانات به شما تهرانی ها اختصاص دادن اما سیستانی ها دارن تو خشکسالی و فقر زندگی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
الان خودت داری طرح پرتاب موشک به مریخ رو تنظیم و طراحی میکنی و باید تو تهران باشی که زود طرحت برسه دست مسئولین ذی ربط :|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خانم مرجان، شما انگار نفهمیدید!
اگر کسی کاری داره، مشکلی داره، می خواد فامیل سر بزنه و دلیل مجوه داره تردد کنه مشکلی نیست. یا می خواد یه سفر بیاد و بگرده. ولی مشکل اون هایی هستند که الکی تو تهران ولند، کلی آدم می شناختن، تو روستا زمین داشت و زندگی می کرد به خاطر حرف عده ای نادون زمین رو فروخت اومد تهران به امید پول بیشتر الان داره گدایی می کنه. سیستم کنترل باشه این همینطوری پا نمیشه بیاد تهران
چون کنترل نیست، یارو میاد تهران درس می خونه و تلپ میشه. خوب بابا برگرد شهرستان خودت به مردمت کمک کن. نماینده مجلس شهرستان داره تو تهران ملک و خونه می خره. اصلا هیچ کنترلی نیست.
همه هم با هم برابر نیستند، به شهرستانی بودن و تهرانی بودن نیست و به آدم بودنه. اونی که دزدی می کنه و به مال و ناموس هر کی تعرض می کنه ، می خواد تهرانی باشی یا شهرستانی ، اصلا آدم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آقا درست گفتی. انشاالله همین هم بشه. چه خبره ؟ تهران ترکید
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۶:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اولا ناشناس مودب باش،در ضمن همون تحصیلکرده ک میگید درس میخونه برمیگرده شهر باید تو خونه بشینه،من خودم ارشد مدیریت از دانشگاه تهران رو دارم و برگشتم والان ک ۲ساله از درسم گذشته بکارم و اصلا کار نیست برام،البته ب دلایلی برگشتم،دقیقا دو کار عوض ی کار برام بود،۲کار شرافتمندانه،ولی بخاطر مرگ برادرم برگشتم و تا الان بیکار و علاف موندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
مرجان خانم، اولا خدا رخمت کنه برادرتون رو
دوم، مشکل بیکاری تو تهران هم هست و ربطی به شهرستان و تهران نداره. سیاست آقایون هست که مشتی بی سواد شدن همه کاره کشور و نمی زارن جوونها کار پیدا کنند.
این طرح بیشتر طرف اونهایی هست که با ماشین تو تهران درآمد زایی می کنند و نه تردد. یعنی یارو می خواد مسافر کشی کنه میاد تهران و همینجا می مونه.
یکی که می خواد رفت و آمد کنه و اینجا زندگی می کنه که مشکل نداره.
استاندار بی عرضه اگه درست کار کنه مشکل بیکاری حل میشه.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۱۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مهم نیست ،
ما که بابامون برای تشویق ، برامون دو هزارتا مرسدس بنز نخرید ،
یه پراید داریم ، که اون هم راهور پلاک نمی کنه معلوم بشه مال کجاست ،

حححححححححححححححححححححححححححح .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مشکل اصلی اینجاست که آقایون به فناوری اطلاعات اعتقاد ندارند و بدبخت رو از شهرستان می کشند تهران برای یه امضا و یه کار کوچیک. دوستان اگر بتوانند کار خودشونو تو شهرستان حل کنند، دیگه تهران نمی یاند.
باید اون نهاد هایی که این شهرستانی های بدبخت رو هی می کشند تهران را مجازات کرد.
از طرفی، یه عده الکی تو تهران ولند که باید با عوارض و جریمه باهاشون برخورد بشه که صرف نکنه تو تهران بمونه.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۱۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
طرحهایی که میدن کارشناسی نشده است // چون اکثرا سواد کارشناسی مربوط به این معضل اجتماعی یا ترافیکی را ندارن // اکثرا بصورت شایسته سالاری (پارتی بازی) یا باند بازی // سرتان را درد نیارم ... اومدن سر کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
شهرستانی ها بیان تهران قدمشون روی چشم، ولی بیشتر ترافیک به علت خلاف کردن هم تهرانی ها و هم غیر تهرانی هاست. شما باید جریمه های جرایم ترافیک ساز را زیاد کنید. مثلا تو محله ما علت اصلی ترافیک اینهاست:

1-خیلی از ماشین ها دوبل پارک می کنند و یه لاین را کلا می بندند.

2-ماشین و موتور تو پیاده رو پارک می کنه و عابر مجبوره از وسط خیابون بره (چون پیاده رو مسدود) و ترافیک میشه.

3-موتوری های روانی خلاف میان هی آدم باید ترمز کنه تا تصادف نشه

4- چراغ نارجی و یا اونور جا نیست یارو مثل گاو سرشو میندازه و میره و بعد برای لاین که چراغ سبزه ترافیک میشه.
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۳:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پس این شورای شهر چیکار میکنه فقط فکر جیب خودشانند.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این طرحی بی برنامه و نشدنی و حتی غیر عقلانیست و گذشته از تاثیرات منفی که روی قیمتهای خودرو با پلاک های مشخص میذاره تاثیرات امنیتی نیز خواهد داشت و شاید در آینده قبل از هرچیزی باید اقامت و محل زندگی افراد را کشف واقعی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اینا این طرحها رو از کجا میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
عجب!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تهرانی ها هم حق ندارن بیان تو شهر ما
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چرا ناراحت می شی....خیلی مزیت داره مثلا مترو سوار شدی فکر میکنی اومدی سبزه میدون یکی داد میزنه
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۲:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
به غیر از تهرانی ها هم بتونن ماشین های پلاک استان تهران را در شهر ها شون راه ندن.عجب طرح حای مزخرفی.
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۲:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اقای به اصطلاح مسئولی که چنین نظری را پیشنهاد میدی اول یاداوری کنم در این صورت چرا تهرانی ها از اعتبارات و درامد تمام کشور بهره میبرندبا این وجود شما سهمی از درامد کشور ندارید.ثانیا پلاک تهران هم در هیچ جای کشور نباید تردد کنند.و هزاران ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ما ایرانی ها چرا اینطوری شدیم قبلا این حرفها و رفتارها بین مردم بود الان رسمی شده یکی از روستا میاد شهر اهالی شهر میگن روستاییها شهر رو بهم ریختن, از یه شهر کوچک میری مرکز استان حتی بهت راه نمیدن ماشین رو میگیرن جلو ماشینت و اعتراض که شهرمون رو شلوغ کردید.
حالا هم مسولین تهران رو تافته جدا بافته کردن مگر خودشون نیست اهل همین روستاها و شهرهای کوچک هستند.
مسولین محترم امکانات رو در تمام مناطق کشور پخش کنید, همه چی رو جمع نکنید تهران, اگه کسی اومد شما راحت باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام لطفا بنویسید . آقا ما از دست لات و لوت های تهران در جاده های گیلان امنیت نداریم . نه فرهنگ رانندگی درست دارند . فقط لایی می کشند . و نه اخلاق و ادب درستی دارند و به همه توهین می کنند . ترافیک تهران هم کلا در جاده های گیلان ایجاد شده . اول مشکل ما را حل کنید . تهران بعداً . لطفاً
-
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آفرین احسنت. البنه در چند جای گیلان مردم خودشون دست به کار شدن و جواب این تهرانی ها رو دادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تهرانی اصیل پیدا کردی...
اینایی که میگی همونایی هستن که ادای تهرانی بودن رو در میارن. نمیدونم تهران چی داره که همه می خوان بجای افتخار به اصالت شهر خودشون، خودشون رو بچه تهران جا بزنن.
-
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این طرح خوب نیست
-
م
۱۲:۰۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
منم تهرانیم ای بابا
-
ا
۱۲:۰۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چی شد واقعا
-
مهرداد
۱۲:۰۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
عجب...............................................................
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۲:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
من هر روز تعداد زیادی ماشین پلاک کرج و اطراف تهران میبینم که وارد تهران میشن باید فکری کرد نصف بیشتر ماشینهای داخل تهران همینا هستن که باعث ترافیک و آلودگی هوا میشن
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خوب لابد کاری دارن،والا تهران نه جای دیدنی،نه تفریحی داره،هرچی هست مصنوعی و دست سازه
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۴:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
هر روز کار دارن تو تهران مگه میشه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۶:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
متین،خانمی یا آقا نمیدونم،جناب محترم،اینهمه جمعیت داره ایران یکی خدمتش اونجاست،دانشجو،مریضه،نظامیه و ... هرکدوم ازینا خانواده دارن یا مریض و ... دارن دیگ خودت فکر کن یک در میا بیانو برن چطور میشه
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۶:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
مرجان جان عزیز در هر صورت نقل مکان مردم از شهرستانها به تهران هم مزید بر علت متاسفانه باید مسئولین فکری به وضع مهاجرتها به تهران بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آخه حسابی فکر این را هم بکنین یک بد بختی مریض داشته باشه یا گرفتار باشه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
داداش ابنا به فکر هوا من و تو نیستن به فکر جبیب خودشونن احتمالا به زودی چند تاشون میخواد بره کانادا
۱۲
آخرین اخبار