وزیر علوم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

«ظریف» به دنبال پیگیری وضعیت بازداشت «مسعود سلیمانی»

غلامی گفت: وزارت امور خارجه درحال پیگیری آخرین وضعیت مسعود سلیمانی استاد بازداشتی ایرانی و بهبود شرایط اوست.

ظریف به دنبال وضعیت بازداشت  مسعود سلیمانیبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  حدود ۳ ماه است که از بازداشت مسعود سلیمانی استاد برجسته ایرانی و دانشمند دانشگاه تربیت مدرس می‌گذرد، اما هنوز خبر جدیدی درباره وضعیت این استاد  نیست و به دلیل نبود ارتباطات میان ایران و ایالات متحده آمریکا، وضعیت رسیدگی به سلیمانی به سختی پیش می‌رود.

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت مسعود سلیمانی استاد دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: هنوز هیچ خبر جدیدی از وضعیت سلیمانی به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه در حال پیگیری وضعیت سلیمانی هستند، گفت: آقای ظریف وزیر امور خارجه در حال پیگیری وضعیت سلیمانی و به دنبال برقراری ارتباط با ایالات متحده آمریکاست.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از وضعیت «مسعود سلیمانی»


غلامی درباره نقش وزارت علوم در پرونده سلیمانی تصریح کرد: وزارت علوم  ارتباط برون مرزی با دیگر کشور‌ها ندارد و به همین دلیل کار را به مسئولان دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا سپرده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از وضعیت سلیمانی باخبر شویم، اما از آنجایی که ارتباطات ما با ایالات متحده آمریکا ضعیف است، این کار عملیاتی نمی‌شود.

انتهای پیام/

وزارت امورخارجه به دنبال پیگیری وضعیت مسعود سلیمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
انشالله زودتر ازاد بشه
آخرین اخبار