برپایی نخستین جشنواره همبازی در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر

نخستین جشنواره "همبازی" در راستای ایجاد فضای شادی و نشاط برای کودکان بیمار در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برپا شد.

برپایی نخستین جشنواره همبازی در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر حسین سحر خیز مسئول گروه داوطبیین افتخاری سلامت(سفیران لبخند) در حاشیه برپایی این جشنواره گفت: در این جشنواره عموم مردم با لوازم غیر مصرفی خود به بیمارستان امدند و پس از استریل شدن این وسایل، با همکاری داوطلبین سلامت اسباب بازی های دست ساز ساخته شد.

او تصریح کرد: برای ساخت عروسک های کودکان الگوها از پیش طراحی شده بود که این دست سازها و عروسک ها در اینده در کارگاه های موسیقی و تئاتر استفاده می شود و بخشی از این عروسک ها در بین کودکان بیمار توزیع شد .

مسئول گروه داوطبیین افتخاری سلامت(سفیران لبخند) بابیان اینکه دو میز بازی فکری نیز ویژه جوانان در این جشنواره در نظر گرفته شده بود گفت: علاوه براین مرکزی که پذیرایی مراسم را برعهده داشت ۲۵ درصد درآمد خود را به بیمارستان برای هزینه دارو و درمان کودکان نیازمند اهدا کرد.

سحرخیز افزود: در این جشنواره، کودکان با عروسک ها وساز ه هایی که ساختند عکس یادگاری گرفتند و به سه عکس برتر و یک ساز جوایزی نیز اهدا شد.

او تصریح کرد: ۲۵داوطلب سلامت در بیمارستانهای امام رضا(ع)، اکبر و شیخ در طول هفته تلاش می کنند تا لحظات شادی را برای کودکان بیمار در اتاق بازی فراهم کنند و تمام برنامه های این گروه تحت نظر یک روانشناس کودک برنامه ریزی می شود.

انتهای پیام//م.ن
 

جشنوار همبازی در مشهد شروع به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.