نقشه دلخراش ۲ برادر برای تنبیه دختری که به خیانت متهم شد + عکس

پسر جوان كه دختر مورد علاقه‌اش را ربوده و تلفن همراه و پول‌هایش را سرقت كرده بود، در دادگاه ادعا كرد که برای تنبیه كردن دختر جوان دست به چنین كاری زده است.

ربودن دختر جوان با ادعای خیانتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر ۲۰ساله‌ای به نام ترانه با پلیس تماس گرفت و از پسری که او را ربوده و اموالش را سرقت کرده بود شکایت کرد.


بیشتر بخوانید:سارق شیشه‌ای که با دستور ۵ مرد خبیث امنیت را از مدارس پایتخت گرفت! + فیلم


وی گفت: مدتی قبل با پسر جوانی به نام پرهام آشنا شدم. او به من علاقه‌مند شده بود و می‌گفت قصد ازدواج دارد. چند ماه از آشنایی ما گذشته بود که او حرف‌های عجیبی زد. پرهام ادعا می‌کرد من به او خیانت کرده و با دوستانش رابطه دوستانه برقرار کرده‌ام. چندبار به او گفتم اشتباه می‌کند، اما قبول نکرد. آخرین‌بار او همراه برادرش دنبالم آمدند تا بیرون برویم، اما مرا حوالی بزرگراه یاسینی بردند.


بیشتر بخوانید:بازداشت گُنده‌لات خزانه که در حالت مستی با قمه رفقیش را کور کرد + فیلم


پرهام آنجا به‌شدت مرا کتک زد و شکنجه کرد. سپس تلفن همراه و کارت عابر بانکم را به زور از من گرفت و چهار‌میلیون تومانی را که در کارت داشتم دزدید. آن‌ها شبانه مرا در حاشیه بزرگراه یاسینی از ماشین پیاده کردند و گریختند. به‌دنبال اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس داد پرهام ۲۳ساله و برادرش پیمان ۲۷ساله به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار بازداشت شدند.


بیشتر بخوانید:دوئل مرگبار جوان فوتبالیست با برادر رزمی‌کار/ ورزشکار قاتل: نفهمیدم چاقوی میوه‌خوری چطور در سینه‌اش فرو رفت!


آن‌ها دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. ابتدای این جلسه پرهام در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من عاشق ترانه بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. اما او از اعتماد من سوء استفاده و به من خیانت کرد. من چندبار او را سوار ماشین دوستانم دیده بودم و می‌دانستم با دوستانم رابطه برقرار کرده است. به همین خاطر چند بار با او صحبت کردم تا دست از این رفتار‌ها بردارد، اما گوشش بدهکار نبود.


بیشتر بخوانید:هشدار یک مالباخته درباره رمالی فریبکار به نام «مینا معجزه» / ۱۰۰ میلیون از دستم رفت!


وی ادامه داد: آخرین بار با برادرم درد دل کردم و به او گفتم عاشق ترانه شده‌ام، اما او خیانت می‌کند. به همین خاطر نقشه کشیدیم تا او را تنبیه کنم. من و برادرم به بهانه تفریح دنبال او رفتیم. در میان راه با ترانه صحبت کردم و از او خواستم سر به راه شود، اما با بی‌اعتنایی جوابم را داد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم او را کتک زدم، ولی باور کنید او را شکنجه نکردم. من قصد سرقت نداشتم. فقط برای این‌که او را ادب کنم گوشی تلفن همراه و کارت عابر بانکش را گرفتم و بعد از دستگیری هم تلفن همراه و پول‌هایش را به او برگرداندم.


بیشتر بخوانید:رقص شمشیر مرگبار جشن عروسی را به خاک و خون کشید!


پیمان نیز معاونت در آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار را انکار کرد و گفت: من فقط برای ادب کردن دختر مورد علاقه برادرم وارد این ماجرا شدم. ما قصد آدم‌ربایی نداشتیم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.


بیشتر بخوانید:قاتلانی که برای «سوء ظن» به ارتباط نامتعارف جان ۴ جوان را در مشهد گرفتند+عکس


نقشه دلخراش ۲ برادر برای تنبیه دختری که به خیانت متهم شد


بیشتر بخوانید:کلاهبرداری تبعه اروپایی از ایرانی‌ها به سبک اینستکس شتری! + جزئیات


منبع:جام جم

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
تقصیر خانواده ها هست اینطوری بچه بار میارند از کودکی تا نوجوانی باید برای دخترانشان صحبت کنند خطر را به انها بشناسانند تا وقتی دختران شان بزرگ شدند خوب از بد تشخیص بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
مگه شما چیکاره اید که دختر مردم روتنبیه میکنین. گنده های کوچک مغز
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
کاملا موافقم.