تاریخ عرضه بازی Monster Hunter World: Iceborne برای کامپیوتر

شرکت Capcom به تازگی اعلام کرد که بازی Monster Hunter World: Iceborne در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ برای PC وارد بازار خواهد شد.

تاریخ عرضه بازی Monster Hunter World: Iceborne برای کامپیوتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Monster Hunter World: Iceborne آخرین بازی در سری Monster Hunter World است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این بازی قرار است در ماه سپتامبر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One وارد بازار شود. شرکت Capcom در گذشته اعلام کرده بود که این بازی قرار است برای پلتفرم کامپیوتر نیز عرضه شود، اما تاربخ عرضه آن هنوز مشخص نشده بود؛ به تازگی این شرکت تاریخ عرضه نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter World: Iceborne را اعلام کرد.

شرکت Capcom در صفحه رسمی بازی Monster Hunter World: Iceborne اعلام کرد: بازی Monster Hunter World: Iceborne قرار است نهایتا تا چهار ماه پس از عرضه نسل کنسول‌ها، برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار گیرد. این بازی احتمالا در ژانویه سال ۲۰۲۰ وارد پلتفرم کامپیوتر شود. قطعا مشکلاتی که این بازی در کنسول‌ها خواهد داشت، در نسخه کامپیوتر حذف خواهد شد و همین موضوع یکی از بهترین اخبار برای هر گیمر پلتفرم کامپیوتر خواهد بود.

تاریخ عرضه بازی Monster Hunter World: Iceborne برای کامپیوتر

این بازی طبق پیش بینی بسیاری از گیمر‌ها در سال جاری عرضه نخواهد شد چرا که روند آماده سازی این بازی برای پلتفرم کامپیوتر، به مراتب سخت‌تر از کنسول‌های دیگر خوهد بود و گیمر‌های علاقه‌مند باید تا زمان عرضه رسمی این بازی توسط شرکت Capcom برای پلتفرم کامپیوتر منتظر بمانند.


بیشتر بخوانید: برترین بازی‌های نیمه اول سال ۲۰۱۹ +تصاویر


فعلا اطلاعات زیادی از بازی Monster Hunter World: Iceborn در دسترس نیست و گیمر‌ها برای کسب اطلاعات بیشتری از این بازی باید تا عرضه رسمی آن در ماه سپتامبر منتظر بمانند. همچنین شرکت Capcom در حال کار روی عنوان دیگری نیز هست که فعلا از آن اطلاعاتی منتشر نشده است، اما با سابقه خوبی که این شرکت در زمینه ساخت بازی دارد، قطعا عنوانی با کیفیت و دقت بالا در حوزه طراحی خواهد بود.

انتهای پیام/

بازی Monster Hunter World: Iceborne برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار