اسطوره فوتبال هلند: جای «فن د بیک» بودم با دوچرخه به مادرید می‌رفتم

رافائل «فن در فارت» به هافبک جوان آژاکس توصیه کرد هر طور شده به رئال مادرید بپیوندد.

جای فن د بیک بودم با دوچرخه به مادرید می‌رفتمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فن در فارت، هافبک سال های نه چندان دور تیم ملی فوتبال هلند که سابقه بازی در هر دو تیم آژاکس و رئال مادرید را در کارنامه دارد، در مصاحبه ای با نشریه اسپانیایی آ اس گفت: اگر من جای فن د بیک بودم صد در صد به رئال می‌رفتم و حتی حاضر بودم تا خود مادرید با دوچرخه بروم.

اسطوره فوتبال هلند در ادامه گفت: رئال مادرید فصل خیلی بدی را پشت سر گذاشت و هواداران این تیم از مسئولان باشگاه انتظار دارند که در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان خوبی را جذب کنند. او در رئال فرصت کافی دارد تا خودش را نشان دهد، اما رقابت در این تیم خیلی بالا است. با تمام احترامی که برای آژاکس قائلم باید بگویم که موقعیت «فن د بیک» در رئال خیلی بهتر خواهد بود.

«فن در فارت» با تمجید از هافبک جوان آژاکس گفت: من معتقدم «دونی» شایستگی کافی برای بازی در رئال مادرید را دارد و شانس زیادی برای موفقیت او در این تیم وجود دارد. عملکرد او در فصل گذشته لیگ قهرمانان فوق العاده بود و مادریدی‌ها می‌دانند که او تا چه حد خوب است. «دونی» یک پسر معمولی، سخت کوش و بسیار دوست داشتنی است.


بیشتر بخوانید:

دی بروینه در صدر بیشترین دستمزد دریافتی لیگ برتر جزیره

تمجید گواردیولا از کلوپ

جنگ میان نیمار و پاری سن ژرمن بالا گرفت


انتهای پیام/

توصیه اسطوره فوتبال هلند به بازیکن جوان آژاکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.