آیت الله اعرافی در دیدار سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء:

نجباء در خط مرجعیت است/احیای تمدن اسلامی نیازمند حرکت جهادی در ابعاد مختلف

مدیر حوزه های علمیه گفت:مقام معظم رهبری همیشه بر حرکت در خط مرجعیت تاکید دارند و بحمدالله نجباء در خط مرجعیت است.

نجباء در خط مرجعیت است/احیای تمدن اسلامی نیازمند حرکت جهادی در ابعاد مختلفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه کشور روز شنبه دوازدهم مردادماه در دیدار سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء از مجاهدت رزمندگان مقاومت در رفع فتنه داعش و توطئه‌های استکباری تقدیر کرد و گفت: وظیفه ما گرامی‌داشت این زحمت‌ها است.


بیشتر بخوانید؛حوزه علمیه در شهر‌های مختلف عراق ساخته می شود


او با تأکید بر اینکه احیای تمدن اسلامی نیازمند حرکت جهادی در ابعاد مختلف است، افزود: کشور عراق نقش زیادی در پیشرفت جهان اسلام و تأسیس حوزه‌های علمیه داشت؛ حشد شعبی و ملت عراق هم به ندای مرجعیت پاسخ دادند و هنوز در این خط قرار دارند.

مدیر حوزه های علمیه کشور تقویت رابطه مقاومت اسلامی با حوزه‌های قم و نجف را ضروری برشمرد و خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری همیشه بر حرکت در خط مرجعیت تأکید دارند و بحمدالله نُجَباء در خط مرجعیت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرهیز مقاومت اسلامی نُجَباء از ورود به میدان سیاست را ارج نهاد و اظهار داشت: مقابله با جنگ نرم دشمن مهم‌تر از ورود به عرصه سیاست است. مواجهه با امریکا و رژیم صهیونیستی بر فرزندان امت اسلامی واجب است و این کارزار به نگاه عمیق علمی و ابزار‌های مختلف نیاز دارد.

آیت‌الله اعرافی ضمن اشاره به مقاومت چهل ساله جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: با مقاومت همه مشکلات حل می‌شود و حوزه علمیه قم با ده‎ها هزار طلبه و بیش از سیصد مرکز علمی، جهت کمک به مقاومت اسلامی آماده است.

انتهای پیام/ش

 دیدار سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء با مدیر حوزه‌های علمیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار