در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش ۵ هزار تومانی قیمت سکه امامی/ طلای ۱۸ عیار یک هزار و ۸۵۰ تومان کاهش داشته است

رئیس انجمن صنفی صنعت طلا با بیان اینکه سکه امامی نسبت به روز گذشته ۵ هزار تومان افزایش قیمت داشته است گفت: امیدواریم که روند کاهشی در بازار ادامه داشته باشد.

افزایش ۵ هزار تومانی قیمت سکه امامی/ طلای ۱۸ عیار یک هزار و ۸۵۰ تومان کاهش داشته استعبدالله محمدولی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سکه امامی نسبت به روز گذشته ۵ هزار تومان افزایش قیمت داشته است گفت: امیدواریم که روند کاهشی در بازار ادامه داشته باشد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر ادامه داد: نسبت به روز گذشته، هر مثقال طلا ۹ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار یک هزار و ۸۵۰ تومان کاهش قیمت داشته است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۸ هزار تومانی سکه امامی نسبت به روز گذشته 


محمدولی از مردم درخواست کرد که زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار روند متعادلی داشته باشد تا سودجویان و سوءاستفاده گران از این موضوع سوءاستفاده نکنند.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر تصریح کرد: افراد برای اطلاع رسانی از نرخ قیمت‌ها حتما به سایت‌های رسمی و معتبر مراجعه کنند.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰ تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۴۴۱ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۷ هزار و ۶۸۱ تومان است.

انتهای پیام/

برای اطلاع رسانی از نرخ قیمت‌ها حتما به سایت‌های رسمی و معتبر مراجعه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار