معاون عمرانی استاندار سمنان:

کوتاهی شهرداران استان سمنان در مدیریت پسماند قابل قبول نیست

منوچهر فخری گفت: مدیریت پسماند یکی از وظایف ذاتی و مهم شهرداری‌ها است و کوتاهی شهرداران استان در این خصوص قابل قبول نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان در جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند  ضمن بیان اینکه مدیریت پسماند یکی از وظایف ذاتی و مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود،گفت: قطعا کوتاهی و سهل‌انگاری شهرداران استان سمنان در این حوزه به هیچ عنوان‌قابل قبول نخواهد بود.

او ضمن بیان اینکه شهرداران باید با آمادگی کامل و ارائه راهکار‌های مناسب، مطلوب و عملی در جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند شرکت کنند، افزود: بسیاری از مسائل و موارد کارگروه استانی مدیریت پسماند، به صورت مستقیم به شهرداران استان مربوط است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شهرداران باید به صورت جدی و مستمر در این جلسات حضور پررنگ و موثر داشته باشند، ابراز داشت: می‌بایست کارگروه‌های پسماند شهرستانی در اسرع وقت فعال و گزارش کار به صورت مستمر و فعال به کارگروه استانی ارائه کنند.

فخری بابیان اینکه در هر جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان، یکی از فرمانداران و شهرداران استان حضور یابند و طرح خود را ارائه دهند، تصریح کرد: این ظرفیت می‌تواند به پیشبرد طرح‌های عملیاتی در این حوزه کمک کند.

او افزود: جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند یکی از جلسات بسیار مهم است که باید تلاش کرد تا خروجی این جلسه به موارد کاربردی و عملیاتی تبدیل شود.

انتهای پیام / م

خروجی جلسات کارگروه مدیریت پسماند باید کاربردی و عملیاتی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.