پایان چشم انتظاری ۳۳ ساله مادران شهیدان قربانعلی پور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: پیکر دو شهید تازه شناسایی شده که پسر عمه و پسر دایی هستند، چهارشنبه، به دیار کرمان باز می‌گردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد گروئی ساردو مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه پیکر امیر شهید حمدالله قربانعلی پور و امیر شهید علی قربانعلی پور از طریق DNA شناسایی شده اند، گفت: این دو نفر پسر عمه و پسردایی و اهل روستای هراران شهرستان بردسیر هستند.

او با بیان اینکه مراسم استقبال از این دو شهید روز چهارشنبه ساعت 9:30 از فرودگاه کرمان به سمت معراج الشهدا برگزار می شود، افزود: مراسم وداع با این دو شهید روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شهدای گمنام واقع در پایگاه هوانیروز برگزار می شود.

گروئی ساردو با اشاره به اینکه صبح پنج شنبه، این شهدا در مراسم زیارت عاشورای قرارگاه فرماندهی ارتش حضور می یابند، بیان داشت: این شهدا عصر پنج شنبه میهمان ویژه یادواره شهدای غواص در گلزار شهدای کرمان هستند.

او بیان داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید روز جمعه ساعت 9 در روستای هراران شهرستان بردسیر برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه امیر شهید حمدالله قربانعلی پور و امیر شهید علی قربانعلی پور هر دو متولد روستای شهرستان هراران بردسیر هستند و از طریق ارتش به جبهه اعزام شده اند، گفت: این دو پسرعمه و پسردایی 23 دی سال 1365 در عملیات کربلای 6 که در منطقه سومار رخ داد، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

او افزود: امیر شهید حمدالله قربانعلی پور متولد 2 آذر سال 1343 و امیر شهید علی قربانعلی پور متولد 15 شهریور 1341 در روستای هراران شهرستان بردسیر و هردو مجرد بودند.

گروئی ساردو از زنده بودن مادر هر دو شهید و فوت پدر امیر شهید حمدالله قربانعلی پور سخن گفت.

انتهای پیام/ی

بازگشت پسرعموها بعد از چشم انتظاری طولانی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار