معاون مشارکت مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت : ما به دنبال توانمندسازی مددجویان هستیم و در صورت امکان می‌شود از عواید کنسرت‌های استاد ناظری برای اشتغال پایدار خانواده مددجویان اقدام کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یزدان مهر معاون مشارکت مردمی سازمان بهزیستی کشور در دیدار با استاد حافظ ناظری با حضور مدیرکل و معاونین استان کرمانشاه، گفت : ما به دنبال توانمندسازی مددجویان هستیم و در صورت امکان می‌شود از عواید کنسرت‌های استاد ناظری برای اشتغال پایدار خانواده مددجویان اقدام کرد.

وی بر نهادینه کردن جایگاه خیرین و اعتمادسازی آن‌ها برای جذب مشارکت‌ها تاکید کرد.

یزدان مهر افزود: با توجه به این که نگاه استاد ناظری به استفاده از هنر یک نگاه معنوی می‌باشد، آمادگی همکاری با ایشان در خصوص مقدمات ثبت موسسه خیریه را داریم.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: استاد حافظ ناظری علی رغم چهره هنری و بین المللی بودن یکی از خیرین خوب کشوری است.

او به سفر اخیر این هنرمند خَیر به شهرستان‌های زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی و حضور در بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی همزمان با سالروز تولدش و اهدای هدایا به آن‌ها اشاره کرد و گفت:حافظ ناظری به دنبال ثبت یک انجمن خیریه است که با توجه به اعتبار هنری خود و پدرش می‌تواند کمک‌های مردمی زیادی برای مددجویان زادگاهش جذب کند.

استاد حافظ ناظری گفت: از چهل سال پیش خیرین با ما و خانواده ما ارتباط داشتند و همیشه کمک به محرومین جزو برنامه‌ها و اولویت‌های کاری ما بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

استفاده از عواید کنسرت‌های ناظری برای اشتغال پایدار مددجویان

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.