به مناسبت سالروز شهادت این امیر سرافراز نیروی هوایی ارتش، بخشی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص شهید بابایی را درقالب یک تصویرنوشته مشاهده می‌کنید.

شهید باباییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهم مرداد ماه ۱۳۶۶، شهید عباس بابایی همراه یكی از خلبانان نیروی هوایی ارتش به منظور شناسایی منطقه و تعیین راهكار اجرای عملیات، با یک فروند هواپیمای آموزشی F5 از پایگاه هوایی تبریز به پرواز درآمد و وارد آسمان عراق شد. وی پس از انجام دادن مأموریت به هنگام بازگشت، در آسمان خطوط مرزی، هدف گلوله‌های تیربار ضدهوایی قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد و  سپس به شهادت رسید.

حال و به مناسبت سالروز شهادت این امیر سرافراز نیروی هوایی ارتش، کانال نوجوان، از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، بخشی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص شهید بابایی را درقالب یک تصویرنوشته منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

رهبر انقلاب: [شهید عباس بابایی] یکی از چهره‌های نظامیِ شجاع و مؤمن و پرهیزگار ما بود، این ارتشی فداکار مظهری از محصول انقلاب در ارتش بود. من از اول جنگ شاهد فداکاری‌های او بودم و او را هم در میدان رزم، هم میدان سازندگی ارتش یک انسان حقیقتاََ فداکار و صادق و برجسته دیدم.

شهید بابایی

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار