پیک امید کانون خراسان جنوبی به قهستان رفت

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سفر مربیان کانون به قهستان خبر داد.

حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: مربیان کانون خراسان جنوبی در قالب امداد فرهنگی و پیک امید به دیدار کودکان دو روستای خونیک‌سار و آنیک از توابع قهستان رفتند و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری لبخند و امید را به این عزیزان هدیه کردند.

او افزود: کودکان و نوجوانان روستا‌های خونیک سار و آنیک میزبان کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان شدند.

حمیدی بیان کرد: بر همین اساس ۳۵۰ نفر از کودکان، نوجوانان و خانواده‌های دو روستای «خونیک سار و آنیک» در برنامه‌های کانون شرکت کردند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: کتاب‌خوانی، نمایش عروسکی، نمایش، کاردستی، بازی‌های بومی و محلی و فعالیت‌های اسلامی از جمله برنامه‌های کانون برای مردم این دو روستا بود.

حمیدی عنوان کرد: کاروان پیک امید کانون استان خراسان جنوبی با هدف ایجاد شادابی و نشاط و تقویت روحیه‌ی امید در مناطق محروم و کم برخوردار به این مناطق کم برخوردار و همراهی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سفر کرد.

انتهای پیام / ط آ

شرکت بیش از ۳۰۰ نفر در برنامه‌های کانون قهستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار