انوشیروانی: سکوت وزیر ورزش برای ما عجیب است/ اعتراضی به شخص علی مرادی نداریم

پیشکسوت وزنه برداری کشورمان گفت: برای ما جالب است که وزیر ورزش و جوانان پاسخ نامه ما درباره انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری را نمی‌دهد.

سجاد انوشیروانی، کاندیدای انتخابات فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایتی که در دیوان عدالت اداری نسبت به انتخابات فدراسیون وزنه برداری داشته است، بیان کرد: از دوستان در وزارت ورزش درباره انتخابات فدراسیون وزنه برداری سوال کردیم و به ما گفتند که طبق آیین نامه انتخاباتی که در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، انتخابات فدراسیون وزنه برداری را برگزار کردیم. سوال من این است که آیین نامه داخلی مجلس چه ارتباطی به فدراسیون‌های ورزشی دارد؟

آقایان قانون را رعایت نمی‌کنند

انوشیروانی ادامه داد: دوستان تا به حال این همه مجمع انتخاباتی برگزار کردند، اما قانون را رعایت نمی‌کنند. حداقل انتظاری که داشتیم این بود که توضیح قانونی به ما دهند. وقتی از ۴۳ رای موجود یک نفر ۲۲ رای کسب می‌کند، نصف بعلاوه یک را به دست نمی‌آورد.

هیچ چیزی را در پایان انتخابات امضا نکردیم

او در خصوص اینکه چرا در پایان مجمع انتخابات و در همان لحظه به نتیجه اعتراض نکرده است، بیان کرد: اولا اینکه گفته می‌شود ما برگه‌ای را در پایان انتخابات امضا کردیم که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. ثانیا باید گفت که اگر هم اعتراض می‌کردیم، چه اتفاقی می‌افتاد؟ با توجه به فرد بودن تعداد آرای انتخاباتی، قطعا نصف به علاوه یک عددی اعشاری می‌شود، اما نباید رو به پایین این عدد را گرد کرد.

شاید ۲ تا ۳ هفته دیگر جواب شکایت مان را بگیریم

انوشیروانی افزود: ما پیگیر شکایت مان در دیوان عدالت اداری هستیم و تا آخرین مرحله نیز این موضوع را پیگیری می‌کنیم. البته هنوز پاسخ شکایت ما از سوی این ارگان داده نشده است و شاید ۲ یا ۳ هفته دیگر این اتفاق بیفتد.

اعتراضی به شخص علی مرادی نداریم

کاندیدای انتخابات فدراسیون وزنه برداری گفت: ۵ نفر از کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون وزنه برداری به این موضوع اعتراض دارند و ما اعتراضی به شخص علی مرادی نداریم و حکم او از سوی وزارت ورزش امضا شده است و ما فقط پیگیر شکایت مان هستیم.

سکوت وزیر برای ما عجیب است

انوشیروانی در مورد نامه‌ای که ۵ نفر از کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون وزنه برداری به وزارت ورزش فرستاده بودند، اظهار داشت: برای من عجیب است که وزیر ورزش حاضر نشد پاسخی به نامه ما بدهد و سکوت کرد. اعتراضی که ما داشتیم با اشاره به مفاد قانونی بود و منتظر پاسخ فانونی از سوی وزارت ورزش بودیم که این اتفاق رخ نداد.


بیشتر بخوانید:  

جلیلی: رکورد ملی پوشان در بازی‌های جهانی تایلند برای هفته اول لیگ وزنه برداری لحاظ می‌شود

بهرامی: برگزاری اردوی تیم‌های ملی وزنه برداری در خارج از تهران دستور علی مرادی است

مرادی رسما کار خود را در فدراسیون وزنه برداری آغاز کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار