مهاجری: روزهای آینده مطالبات بازیکنان پرداخت می شود/ فدراسیون به اقدام دلالان بدنام ورود کند

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: قرارداد‌های بازیکنان امروز و فردا در هیئت فوتبال ثبت می‌شود و طی روز‌های آینده نیز مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد شرایط تیمش برای حضور در لیگ برتر عنوان کرد: این چند وقت درگیر کار‌های باشگاه و تغییرات مدیریتی بودم. روز گذشته نیز جلسه‌ای برگزار کردیم، به هر حال نساجی هواداران زیادی دارد و انتظارات از این تیم بالا است. قرارداد‌ها امروز و فردا در هیئت فوتبال استان مازندران ثبت می‌شود. طی روز‌های آینده هم مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

مهاجری در مورد درگیری اخیر در تمرینات تیم نساجی که به شکستگی بینی اش منجر شد بیان کرد: این اتفاق در جریان تمرین نساجی رخ نداد بلکه در حین بازی تدارکاتی بادران و شهر خودرو بود. در تدارک آغاز تمرین بودیم. یک لحظه دیدم فرهاد کاظمی سرمربی تیم بادران کنار زمین ایستاده است. به سمت او رفتم تا با او خوش و بش کنم که آن دلال در فاصله ۵ متری ما ایستاده بود و  ناگهان شروع به فحاشی کرد. پیش از این نیز این دلال به من توهین کرده بود. پیامک‌های اهانت‌ها و تهدیدهایش به صورت مستند موجود است.

دستم را گرفتند و دیدم یک شی به بینی ام اصابت کرد!

وی افزود: شخصا در بحث فنی کار خودم را انجام می‌دهم و زیر بار  حرف کسی نمی‌روم و اصولی دارم که کاملا به آن‌ها پایبند هستم. به هیچ عنوان نمی‌توانم اصولم را زیر پا بگذارم. این بود که برخورد این چنینی به وجود آمد، حین دعوا اعضای تیممان دستم را گرفتند و فرصتی برای آن دلال به وجود آمد که با وسیله‌ای که در دستش بود محکم  به بینی من بزند  این را بدانید به طور جدی این موضوع را پیگیری می‌کنم و قطعا تا آخر راه هم هستم.  

از فدراسیون می‌خواهم به اقدام دلالان بدنام ورود کند

مهاجری در ادامه عنوان کرد: اصلا برخورد فیزیکی در شان ما نیست، اما این افراد فوتبال را به سمتی نامعلوم می‌برند. از فدراسیون و کمیته اخلاق می‌خواهم به مسائل این چنینی ورود کنند. نباید هرکسی به خود اجازه انجام این قبیل کار‌ها را به خود بدهد. البته باید به این موضوع توجه کرد در این بین، آدم‌های خوبی هم هستند که سالم زندگی می‌کنند و به منشوری که امضا کرده اند پایبندی کامل دارند.

وی افزود: نباید مربیان و تیم‌ها را تحت فشار بگذاریم. این فرد دلال سرپرست تیم ما را هم چندین بار تحت فشار قرار داده بود که چرا رقم قرارداد بازیکنان متفاوت است. این دلال ۲ یا ۳ بازیکن در تیم ما است. این رفتار‌ها از یک مدیر برنامه سر نمی‌زند، بلکه رفتار یک دلال است. یک مدیر برنامه هیچگاه به خود اجازه نمی‌دهد که تیم و باشگاه را تحت فشار قرار دهد. بازیکن او تحت قرارداد من نبود و اصرار داشت که هست، این مورد مرا ناراحت کرد.

مهاجری: تا آخر ماجرا درگیری با دلال را پیگیری می‌کنم/ از فدراسیون می‌خواهم به اقدام دلالان بدنام ورود کند

بعد از درگیری، این دلال قصد داشت با من همکلام شود

مهاجری در مورد پیگیری این ماجرا با این دلال بازیکن عنوان کرد: مگر می‌شود یک مدیر برنامه ۴۰ یا ۵۰ بازیکن به صورت همزمان داشته باشد و قراردادهایشان را منعقد کند؟ باید قوانینی باشد که یک مدیر برنامه ۱۰ بازیکن بیاورد. ما باید در مقابل این مسائل محکم‌تر باشیم. این دلال چند بار تماس گرفت و  از واسطه‌های گوناگون استفاده کرد تا با من همکلام شود، اما من جواب ندادم. به هر حال توهین شده و باید جوابگو باشد.

وی افزود: اگر این دلال بازیکن بخواهد من و تیمم را تحت فشار بگذارد باید از روش نوین و  جدیدی بهره ببرم. من برای یک جلسه تمرینی چند ساعت وقت می‌گذارم. تیم نساجی شرایط خوبی نداشت، مثلا نه مالک مشخصی داشت و نه مدیر مشخص. بازیکناتم ۵۰ روز بدون قرارداد تمرین کردند و حتی از جیبمان خرج کردیم و نمی‌گذارم کار سخت‌تر از الان شود.


بیشتر بخوانید:

ماجرای درگیری خونین در اردوی تیم لیگ برتری فوتبال/ بینی سرمربی شکست!

بهروان: برای پرداخت طلب بازیکنان سابق نساجی پولی به دست ما نرسیده است

ماجرای جدایی عاشوری از نساجی چه بود؟

میرزازاد: می‌خواهم گلر تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان شوم/ قراردادم با نساجی مانع از حضورم در پرسپولیس شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار