با حضور رئیس هیئت بوکس کرمان؛

دومین مدال آینده سازان بوکس در آسیا قطعی شد

علیرضا براتعلی پور بوکسور نونهال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به سرپرستی رئیس هیئت بوکس استان کرمان انجام شد با پیروزی مقابل مشتزن سوریه ای، مدال برنز خود را قطعی کرد.

رضا حسن نژاد، رئیس هیئت بوکس استان کرمان و سرپرست تیم اعزامی به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: اولین دوره مسابقات بوکس قهرمانی آسیا از ۱۱ مرداد جاری به میزبانی کشور کویت آغاز شده است و تا ۱۹ همین ماه ادامه دارد.

او افزود: تیم ملی بوکس نونهالان ایران با ترکیب میلاد فلاحی، علیرضا موسوی، عدنان گرگیج، علیرضا شبگرنیا، علیرضا براتعلی به سرمربیگری رضا مهدی پور و سرپرستی رضاحسن نژاد در این رقابت‌ها حضور دارد.
حسن نژاد با اعلام اینکه در ادامه‌ی این رقابت‌ها ۳ بوکسور کشورمان روی رینگ رفتند، تصریح کرد: در وزن ۵۵ کیلوگرم علیرضا براتعلی پور که در نخستین دیدار مقابل نماینده فلسطین پیروز شده بود در دومین مبارزه خود از سد حاتم حیدر از سوریه گذشت و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

او بیان داشت: میلاد فلاحی در ۴۹ کیلوگرم مقابل بوکسور هندی و علیرضا موسوی در ۶۱ کیلوگرم برابر مشتزن قرقیزستانی شکست خورده و از رسیدن به مدال باز ماندند.
حسن نژاد افزود: پیش از این هم علیرضا شبگرنیا در وزن ۷۰ کیلوگرم با راهیابی به جمع ۴ نفر برتر، مدال برنز خود را قطعی کرده بود.
انتهای پیام/ب

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا

برچسب ها: اخبار ورزشی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار