در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعلام نتایج طرح انتخاب و انتصاب مدیران/ ۸ هزار مدیر از مهر ۹۸ به مدارس می‌روند

حمیدی گفت: اعلام نتایج طرح انتخاب و انتصاب مدیران انجام شده است و ۸ هزار مدیر حکم مدیریت دریافت می‌کنند.

اعلام نتایج طرح انتخاب و انتصاب مدیران/ ۸ هزار مدیر از مهر ۹۸ به مدارس می‌روندفریبرز حمیدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرایند انتخاب و انتصاب مدیران درباره اعلام نتایج  طرح انتخاب و انتصاب مدیران بیان کرد: فرایند اجرای این طرح از سال گذشته آغاز شد و اکنون جواب‌ها به تدریج مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: حدود ۸ هزار مدیر مدرسه از طریق طرح انتخاب و انتصاب مدیران منصوب می‌شوند و از مهر ۹۸ کار خود را به عنوان مدیر پی می‌گیرند.

حمیدی با اشاره به اینکه فرایند ابلاغ احکام مدیریت به تدریج صادر می‌شود، گفت: تا اول شهریور ماه احکام تمام مدیران صادر خواهد شد و مشکلی از نظر فعالیت مدیران نداریم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری درباره  انتخاب و انتصاب مدیران ادامه داد: اکنون مدیران قبلی فعالیت‌های مدرسه و آماده سازی فضای آموزشی برای مهر ۹۸ را در دستور کار دارند و پس از اتمام زمان فعالیت‌شان مدیر جدید منصوب شده و دیگر وظایف مربوط به مدیریت را انجام می‌دهند.
 

بیشتر بخوانید:جذب ۴۵ هزار دانشجومعلم برای مهر ۹۸/ فرآیند تدریس در دانشگاه بدون نقص نیست

وی در پاسخ به پرسش مبنی بر برخی اعتراضات و گلایه‌ها در اجرای روند انتخاب و انتصاب مدیران اظهار کرد: در اجرای این طرح آزمون‌ها و مصاحبه کاملا بر اساس ضوابط در نظر گرفته شده صورت گرفت و مشکلی در روند اجرا نداشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار