نماینده مردم پل‌دختر در مجلس مطرح کرد؛

آغاز بازسازی جاده خرم‌آباد- پلدختر به طول ۴۸ کیلومتر/بازسازی ۳۰ ماه طول می‌کشد

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه بازسازی جاده خرم‌آباد- پلدختر به طول ۴۸ کیلومتر آغاز شده است و قطعه یک آن به طول حدود ۱۷ کیلومتر از تنگ گاوزرده تا تنگ تیر در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،سید حمیدرضا کاظمی امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه بازسازی جاده خرم‌آباد- پلدختر به طول ۴۸ کیلومتر آغاز شده است و قطعه یک آن به طول حدود ۱۷ کیلومتر از تنگ گاوزرده تا تنگ تیر در حال اجرا است.

او افزود: این پروژه با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نه تنها به عنوان یک پیمانکار بلکه به عنوان یک همراه برای وزارت راه اجرا و در فاصله زمانی کم به پایان می‌رسد و سایر قطعات به پیمان گذاشته شده است.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی جاده پلدختر- خرم آباد بر اساس قرار داد با قرارگاه خاتم الانبیا ۳۰ ماه است که در جهت تسریع آن باید مطالبه گر بود و برای اجرای آن ۷۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.


بیشتر بخوانید:


کاظمی افزود: سیل خسارات زیادی به زیرساخت ها، جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی شهرستان پلدختر وارد کرده که تا کنون یکسری از این پل‌ها بازسازی و بازگشایی شده و پل‌های «پران پرویز»، «کیان آباد» و «برگلان سوخته» که در وضعیت نامناسبی ناشی از آسیب‌های سیل قرار دارند در حال ساخت هستند.

او به جاده فعلی پلدختر- خرم آباد اشاره و یادآور شد: این جاده در حالت کنونی به صورت اضطراری ایجادشده و به طور حتم با نخستین بارندگی و رانش مسدود خواهد شد که بازسازی آن مطالبه به حق مردم پلدختر است.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسیر «دهلیج» به عنوان جاده جایگزین محور پلدختر -خرم آباد که به آزاد راه پل زال – خرم آباد متصل می‌شود و ۱۵ کیلومتر آن از دهلیج تا آبسرده نیار به روکش آسفالت دارد که در دستور کار است.

کاظمی گفت: با آسفالت مسیر دهلیج ارتباط مردم شهرستان به مرکز استان آسان می‌شود و برای شهرستان یک جاده دسترسی خوب است.

انتهای پیام/پ

بازسازی محور پلدختر -خرم آباد پس از سیل

برچسب ها: سیل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.