لانه‌های سوداگران مرگ در شیروان پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری ۲ خرده فروش و پلمب ۶ باب منزل مسکونی که در آن اقدام به فروش مواد مخدر می‌شد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده حاشیه شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد با سوداگران مرگ در سطح شهرستان شیروان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه ماموران در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد مداوم مکان‌های فروش مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند، افزود: در اجرای این طرح تعداد ۶ باب منزل مسکونی که خرده فروشان در آن اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند پلمب شد.

سرهنگ وحیدی افزود: با تلاش ماموران تعداد ۱۱ نفر معتاد نیز دستگیر که در نهایت ۲ نفر خرده فروش تحویل مراجع قضائی و معتادان نیز به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سرهنگ وحیدی با اشاره به اینکه در بازرسی از این منازل مقدار ۵۰ گرم مواد مخدر سنتی و ۱۱ گرم مواد مخدر صنعتی نیز کشف و ضبط شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد که ضربه سنگینی به سلامت جامعه می‌زنند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ه

لانه‌های سوداگران مرگ در شیروان پلمب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.