معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن وتجارت خبر داد؛

تشکیل اتاق فکر تولید/ بهره مندی از تجربیات صاحبنظران صنعت و اقتصاد در رفع موانع تولید

مقیمی از برگزاری سلسله نشست‌های اتاق فکر تولید با حضور صاحبنظران عرصه صنعت به منظور رفع موانع تولید خبر داد.

تشکیل اتاق فکر تولید/ بهره مندی از تجربیات صاحبنظران صنعت و اقتصاد در رفع موانع تولیدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی در حاشیه برگزاری اتاق فکر تولید که با حضور برخی از وزرا و معاونان سابق وزیر صمت و صاحبنظرانی از عرصه بخش خصوصی برگزارشد، گفت: راهکار‌ها و چالش‌های رونق تولید در کشور با محوریت حمایت و صیانت از تولید ملی در اتاق فکر مورد بررسی قرار می‌گیرد و سیاست‌های احصاء شده با تکیه بر خرد جمعی صاحبنظران جهت طرح در مراجع تصمیم ساز با حضور وزیر محترم صنعت، معدن وتجارت ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: سیاست‌های کلان اقتصادی و صنعتی نظیر اصلاح سیاست‌های تجاری و ارزی، ریسک سرمایه گذاری در کشور، بازنگری درحقوق ورودی، افزایش هزینه تمام شده تولید، مدیریت ارزی دربخش صنعت و... از جمله موضوعاتی است که دراین سلسله نشست‌ها مطرح و راهکار‌های اجرایی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت بهره مندی از تجربیات صاحبنظران عرصه صنعت و اقتصاد را در رفع موانع و چالش‌های پیش روی تولید ضروری برشمرد و گفت: محدودیت‌های بین المللی همواره اقتصاد و صنعت ما را نشانه رفته است و ما با بهره مندی از تجربیات دهه‌های گذشته می‌توانیم با قدرت بیشتری از تحریم‌های فعلی عبور کنیم.


بیشتر بخوانید: حمایت از سرمایه گذاران خارجی بخش صنعت و معدن/ تبدیل مواد معدنی به محصولات با ارزش افزوده بالا


گفتنی است اتاق فکر تولید به میزبانی معاونت امور صنایع با حضور صاحبنظرانی از عرصه تولید و صنعت برگزار شد. در این نشست به صورت تخصصی به موضوع اصلاح سیاست‌های تعرفه‌ای با محوریت حفظ تولید و اشتغال صنعتی و رفع چالش‌های این بخش پرداخته شد و راهکار‌های پیشنهادی نیز جهت کاهش آسیب‌های احتمالی به صنعت کشور مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اصلاح سیاست‌های تعرفه‌ای با محوریت حفظ تولید و اشتغال صنعتی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام موافقم
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۵۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
سلام فکر می کنی صاحب نظران چگونه انتخاب می شوند ؟ از بین تحصیلکردگان غربی . باید سایتی برای عمو م معرفی و اطلاع رسانی کرد سپس طی زمان معینی بصورت بارش معزی عمل کرد تا بهترین روش اجرا استخراج گردد . بعد طرح هایی که بیشترین فراوانی را دارند به دولت اعلام تا برای اجرا اقدام کند .
آخرین اخبار