خطیب نماز جمعه شهرکرد:

مقاومت باید سرلوحه کار ملت باشد

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: مقاومت باید سرلوحه کار ملت باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۹ مرداد ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: مقاومت باید سرلوحه کار ملت باشد، چرا که دشمنان را ناامید و توطئه هایشان را خنثی می‌کند.

او افزود: این مقاومت باید در مسیر پیشرفت و تعالی، پر کردن ظرف دل از معنویت، ارتقا دانش و بصیرت انقلابی، بی باکی از تهدیدات دشمنان، بهره مندی از نخبگان، اتکا به توان داخلی و دستاورد‌های بومی در تمامی حوزه‌ها مستمر ادامه یابد تا ملت ایران به هدف نهایی خود برسند.

نکونام اضافه کرد: امید در دل جوانان بیش از پیش باید موج بزند و بدانند به طور حتم با اتکال به خداوند و امید به آینده می‌توان به مقصد رسید و اجازه ندهند دشمنان، آن‌ها را از آینده روشن مأیوس کنند.

او ادامه داد: توانمندی جوانان مؤمن و متعهد این مرز و بوم به ثمر نشسته است و در شرایط سخت تحریمی و اقتصادی موفق شدند کشور را در تولید بنزین خودکفا و سه هزار تن از این فرآورده نفتی را هم صادر کنند که این خود موفقیتی بی نظیر محسوب می‌شود.

نکونام با بیان اینکه دولت با حمایت مؤثر از صنایع مختلف به ویژه کوچک می‌تواند در اشتغالزایی موفق شود گفت: لازمه رسیدن به این هدف مدیریت صحیح است که نمونه بارز آن سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریالی بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری است، اما آن طور که باید این اعتبارات و طرح‌های اشتغال زا نمود نیافته است و مردم شیرینی اشتغال را هنوز حس نکرده اند.

او با اشاره به ضعف دشمنان افزود: ملت مسلمان بدانند رژیم صهیونیستی رو به افول است و شکست نیرو‌های نظامی اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه مقاومت حزب الله گواه این مدعا است و به زودی بیت المقدس از چنگال این رژیم منحوس جعلی رهایی خواهد یافت.

نکونام سالروز شهادت حضرت باقرالعلوم (ع) را تسلیت گفت و گوشه‌های سیره عملی و زندگانی ایشان را برای نمازگزاران جمعه تشریح کرد و شهادت مسلم بن عقیل (ع) و هانی بن عروه از حامیان امام معصوم را هم یادآور شد.

او همچنین روز عرفه را تجلی نیایش و راز و نیاز با خداوند متعال بیان و اضافه کرد: انس با پروردگار را جدی بگیرید چرا که هر توفیقی که نصیبتان شود در سایه الطاف الهی محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آستانه عید قربان فرا رسیدن این روز بزرگ نماد بندگی و قربانی نفس پیشگاه خداوند متعال را به تمام مسلمانان تبریک گفت.

انتهای پیام/ف

رژیم صهیونیستی رو به افول است

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار