تجلیل از خبرنگاران در شهرستان اندیمشک

با حضور رییس کمیسیون انرژی مجلس از خبرنگاران در شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی گفت: نقش مهم اصحاب رسانه بر کسی پوشیده نیست اصحاب رسانه نقش محوری در جامعه دارند و باید به بلوغ سیاسی در کشور کمک کنند.

او افزود: عصر ارتباطات، لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بهتر را بیش از همیشه نشان می‌دهد رسانه در شرایط کنونی، کمک به بلوغ سیاسی بر هرچیزی ارجحیت دارد.

حسنوند بیان داشت: جامعه اسلامی نیازمند هم افزایی و تعامل است و خبرنگاران ضمن داشتن هر نوع سلیقه سیاسی، باید بستر هم افزایی و تعامل را در جامعه فراهم کنند تبدیل تهدید‌ها به فرصت از سوی اصحاب رسانه از طریق بیان ظرفیت‌ها امکان پذیر است و نباید فرصت را از دست داد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید با نوع نگارش اخبار و انعکاس ظرفیت ها، راه را بر دشمنان بست و پرداختن به ضعف‌ها باید به گونه‌ای باشد که نقاط قوت نیز در کنار آن مطرح شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نقد با تخریب، تهمت و توهین فرق دارد و نباید حرمت افراد به اسم انتقاد شکسته شود و خبرنگاران در سایه همدلی و رفاقت برای برطرف کردن مشکلات مردم، بیان ظرفیت‌ها و فرصت‌های این شهرستان تلاش کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: رسانه ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.