سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

نجات بیش از ۶ هزار نفر از آغاز طرح امداد و نجات تابستانه توسط امدادگران هلال احمر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از نجات بیش از ۶ هزار نفر در طرح ملی تابستان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح امداد و نجات تابستانه جمعیت هلال احمر از ۳۱ خرداد تا ۱۸ مرداد ماه اظهار کرد: در این مدت ۷ هزار و ۷۰۳ ماموریت انجام شده است که ۴۸ درصد آن سوانح ترافیکی، ۵ درصد سوانح ساحلی و ۵.۵ درصد حوادث کوهستانی بوده است.

او با اشاره به امداد رسانی به ۲۶ هزار و ۲۶۲ نفر گفت: ۴ هزار و ۲۱۹ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۷ هزار و ۷۵۹ نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان کرد:نیروهای امدادی ۶ هزار و ۱۴۵ نفر که بیشتر آنها در سوانح ترافیکی مصدوم شده بودند نجات دادند و به ۵ هزار و ۲۲۰ نفر نیز خدمات اسکان اضطراری دادند.

سلیمی ادامه داد: ۶۱۸ مورد عملیات نجات فنی انجام شد و ۸۵۸ مصدوم از سوانح ترافیکی نجات یافتند.

او با اشاره به خدمات امداد و نجات در طرح ساحلی نیز گفت: نیرو‌های امدادی از ۱۵ خرداد تا به امروز در استان‌های گلستان، گیلان و مازندران برای امدادرسانی حضور دارند.

سلیمی تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار ۴۵۴ نفر در سه استان ذکر شده آسیب دیدند و ۹۶۳ نفر، ۹۳۱ نفر استان مازندران، ۲۳ نفر گیلان و ۹ نفر استان گلستان از مرگ نجات یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: همچنین ۵ هزار و ۴۱۵ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند و ۷۶ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار