۷۰ پایگاه کمیته امداد لرستان برای جمع آوری نذورات عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۷۰پایگاه ثابت و سیار این نهاد در روز عید قربان آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۷۰پایگاه ثابت و سیار این نهاد در روز عید قربان آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان است.

جاسم محمدی فارسانی، با تاکید بر لزوم جهت‌دهی نذورات عید قربان به خانوار‌های بی‌بضاعت افزود: مراکز نیکوکاری، ادارات و پایگاه‌های جمع‌آوری این نهاد در روز عید قربان آماده دریافت هدایای مردمی هستند.

او  به نحوه مشارکت مردم در اهداء نذورات عید قربان اشاره کرد و اظهارداشت: مشارکت در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است و کمیته امداد آمادگی دریافت هزینه نقدی از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷*پویش قربانی را نیز دارد.

محمدی فارسانی با بیان اینکه کمک‌های مردمی و نذورات در روز عید قربان براساس شناسایی قبلی بین نیازمندان توزیع می‌شود، ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد سراسر استان و یا مراکزنیکوکاری در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند. 

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان اضافه کرد:کمک‌های مردمی عید قربان سال۹۷ بالغ بر ۲ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/ب

۷۰ پایگاه کمیته امداد لرستان نذورات عید قربان را جمع آوری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.