رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد;

۱۴۷۸ پرونده متشکله در دست تعزیرات حکومتی استان ایلام

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: ۱۴۷۸ پرونده تخلف پس از شناسایی در ایلام تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

۱۴۷۸ پرونده متشکله در دست تعزیرات حکومتی استان ایلامنصیری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت:در راستای تنظیم بازار و مبارزه با گرانفروشی طی یک ماه گذشته ۲۸۰ گشت مشترک با همراهی تعزیرات، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در سطح شهرستان‌های دره شهر و بدره انجام گرفته است.

او ادامه داد: بیشتر تخلفات مغازه داران نبود فاکتور و درج نکردن قیمت روی کالا است، افزایش خودسرانه قیمت هرگونه کالا و خدمات در شهرستان دره‌شهر خلاف قانون بوده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت دره شهر بیان کرد: گشت‌های مشترکی برای نظارت بر عرضه کالا در سطح عمده فروشی، خرده فروشی و واحد‌های صنفی دره شهر تشکیل و برقرار شده است.

نصیری ادامه داد:در سال جاری تعداد ۱۴۷۸ پرونده تخلف تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند همچنین در این مدت تعداد بازرسی‌های انجام شده ۲۴۷۳۴ مورد بوده اند.

او در ادامه عنوان کرد:به طور کلی در سال ۹۸ تعداد  ۱۵۵۹ تخلف کشف شد; (بعضی پرونده‌ها ممکن است دو یا سه تخلف داشته باشند که اختلاف تعداد تخلف با پرونده به این خاطر است.)

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام ارزش ریالی پرونده‌های تخلفاتی تشکیل شده ۱۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

نصیری در این راستا افزود:از نظر تعداد پرونده ۱ درصد از نظر تعداد پرونده تشکیل شده ۲۸ درصد از نظر تعداد گشت‌های مشترک ۱.۸ درصد از نظر ارزش ریالی ۵۹۵ درصد رشد نسبت به ۴ ماهه سال ۹۷ شاهد هستیم.

او ادامه داد : مشکلی بابت توزیع و تامین اجناس در بازار وجود ندارد و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین نیز طبق قانون برخورد می‌شود، همچنین مردم  در صورت مشاهده احتکار، گرانفروشی و کم فروشی می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.


انتهای پیام/با


پرونده گرانفروشان در دست تعزیرات حکومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.