از اولویت های کمیته امداد قم حرکت به سمت مشارکت های مردمی است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت:یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قم حرکت به سمت مشارکت‌های مردمی و حذف کمک‌های دولتی در این حوزه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و بیان اهمیت فعالیت خبرنگاران در انعکاس اخبار و عملکرد مدیران گفت: تغییر نگاه مدیران به‌عنوان خدمتگزاران جامعه باید یکی از اولویت‌های حوزه مدیریت شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از پیوستن ۸ هزار خانواده به مجموعه کمیته امداد در ۴ ماه نخست سال خبر داد و افزود: با وجود حضور پرشور مردم در ماه رمضان و جذب یک هزار و ۵۰۰ حامی و توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در این ماه، پیوستن ۸ هزار خانواده جدید ما را نیازمند حضور پررنگ‌تر مردم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر از توزیع گسترده گوشت در بین مددجویان نیز خبر داد و یادآورشد: تا امروز برای تأمین گوشت بیش از ۸ هزار خانواده مددجویان، خیرین اعلام آمادگی کردند، ولی منتظر مشارکت مردمی در این چندروزه باقی‌مانده تا عید قربان هستیم.

او با ابراز نگرانی از شرایط اقتصادی جامعه و نیاز به حضور پررنگ خیرین در حمایت از مددجویان تصریح کرد: باوجود شرایط ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت، مردم استان قم افزایش مشارکت ۷۰ درصدی خیرین را ثبت کرده‌اند.

میرشکار حضور فعال مردم را در رفع مشکلات جامعه ستودنی خواند و ادامه داد: یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قم حرکت به سمت مشارکت‌های مردمی و حذف کمک‌های دولتی در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/ح

مشارکت خیرین در ۴ ماه نخست سال در استان قم ۷۰ درصد افزایش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار