آماده باش ۶۳ اکیپ نظارتی ویژه عید قربان در سیستان و بلوچستان

مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان از راه اندازی ۶۳ اکیپ کنترل و نظارت دامپزشکی ویژه عید قربان در سطح استان خبرداد.

راه اندازی ۶۳اکیپ کنترل و نظارت دامپزشکی ویژه عید قربان در سیستان و بلوچستانحسینی مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:باهدف حفظ سلامت مصرف کنندگان و تامین بهداشت عمومی، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی بر فرآورده‌های خام دامی ویژه عید سعید قربان در سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

او  با تاکید بر نظارت هرچه بهتر دامپزشکی در عید قربان، فعالیت‌های نظارتی و شرعی دامپزشکی را عاملی تاثیرگذار در سلامت غذایی جامعه در این ایام دانست.

مهدی حسینی افزود: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی بر فرآورده‌های خام دامی ویژه عید سعید قربان را، با ساماندهی و راه اندازی اکیپ‌های ثابت و سیار بازرسی، متشکل از ۲۵دکتر دامپزشک، ۷۳بازرس بهداشت گوشت و ۱۳ناظر شرعی در قالب ۳۵اکیپ سیار و ۲۸اکیپ ثابت در سراسر استان از ساعت ۸لغایت ۱۴به مرحله اجراء می‌گذارد.

او از مردم استان خواست جهت مشاوره و دریافت خدمات در خصوص ذبح دام و اطمینان از سلامت گوشت قربانی به کشتارگاه‌ها و اکیپ‌های ثابت و سیار بازرسی در سطح استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه عید قربان در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: دامپزشکی ، عید قربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار