اعلام ویژه برنامه‎های جشن عید قربان در حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‎های جشن عید قربان در حرم مطهر امام رضا (ع) را اعلام کرد.

اعلام ویژه برنامه‎های جشن عید قربان در حرم رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با شب و روز عید قربان و آغاز دهه ولایت جشن‎های با شکوهی با حضور عموم زائران در حرم ملائک پاسبان رضوی برگزار می‏‌شود.

او افزود: ویژه برنامه جشن شب عید قربان شامگاه یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی سیدحجت بحرالعلوم در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.

او گفت: جشن روز عید قربان در رواق امام خمینی (ره) از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ با حضور خادمان امام هشتم (ع) و همچنین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی، مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و اجرای گروه تواشیح از برنامه‌های این مراسم است.

 شریعتی‎نژاد بیان کرد: مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر نیز از برنامه‎های عید قربان برای زائران غیرایرانی است.

او گفت: افزون بر برنامه‎های محوری که در صحن جامع رضوی و رواق امام خمینی (ره) برگزار می‎شود، مراسم سخنرانی و جشن عید قربان ویژه بانوان نیز در رواق حضرت زهرا (س) تدارک دیده شده است که قبل و بعد از نماز ظهر و نماز مغرب برگزار می‎شود.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

جشن عید قربان در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار