خبر‌های نیرو انتظامی استان

دستگیری سارقان در اسدآباد و تویسرکان/کشف ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در ملایر

۵ سارق در اسداباد دستگیر و ۱۴ کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی با هویت مشخص در سرقت موتورسیکلت فعالیت دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ یاری گفت: ماموران با همکاری ماموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی یوسف آباد به مخفیگاه متهمان در یکی از روستا‌های تابعه اعزام و در یک اقدام ضربتی، ۴ نفر از آنان را دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقداری مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ یاری با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در عملیات دیگری در نتیجه اجرای این طرح، گفت: ماموران پاسگاه انتظامی موسی آباد در بررسی اخبار واصله یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی که دارای سابقه سرقت از تهران بود را کشف و یک سارق تجهیزات آبیاری بارانی مزارع را دستگیر و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از مالکان وسائل نقلیه خواست در مراقبت از وسائط خود دقت بیشتری داشته باشند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری سارق منزل مسکونی و کشف ۲۵ گرم طلای مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: در پی وقوع سرقت طلا و جواهرات در منزلی در شهرستان تویسرکان، موضوع به طور ویژه دردستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تشکیل اکیپی ویژه و بررسی شیوه و شگرد سرقت و پایش اطلاعاتی، کارآگاهان اقدام به جمع آوری دلایل و مستندات پیرامون نحوه وقوع و شیوه و شگرد به کار رفته در سرقت کردند.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در خلال رسیدگی به این پرونده از وجود فردی ۳۰ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری بود مطلع و نامبرده را به پلیس آگاهی دعوت کردند.

سرهنگ معصومی گفت: این فرد در تحقیقات فنی، به سرقت ۲۵ گرم طلا از منزل مسکونی اعتراف کرد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک، شیشه و هروئین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در شهرستان ملایر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و با اشرافیت اطلاعاتی لازم، ۳ طرح ضربتی اجرا شد.

وی افزود: در ماموریت نخست، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی از اقدام یک توزیع کننده مواد مخدر برای عبور یک محموله به این شهرستان مطلع و با اقدام به موقع خودروی این قاچاقچی قبل از ورود به شهرستان متوقف شد که در بازرسی از آن، ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در ماموریت دوم، ماموران با اجرای طرح پاکسازی در نقطه‌ای از پیش تعیین شده با دستگیری ۶ معتاد، ۲۴ گرم هروئین، ۲۸ گرم تریاک، ۲ گرم شیشه و ۲۰ cc متادون را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در سومین مرحله از اجرای این طرح در نقطه آلوده به توزیع مواد مخدر با دستگیری یک متهم، ۵۰ گرم تریاک، ۳۱ گرم هروئین و بیش از یک گرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

وی افزود: در همین ارتباط ماموران کلانتری ازندریان نیز با شناسایی یک توزیع کننده مواد مخدر، ۲ گرم هروئین را از وی کشف و هر ۹ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ا

دستگیری ۵ سارق در اسدآباد و کشف ۱۴ کیلو گرم مواد مخدر در ملایر

برچسب ها: نیروانتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.