وطن‌پرست: بازی خوبی مقابل تیم ملی والیبال روسیه ارائه دادیم/ مقابل حریفان آسیایی کار سختی نداریم

کارشناس والیبال گفت: ملی پوشان والیبال کشورمان مقابل روسیه عملکرد قابل قبولی داشتند.

وطن پرست:بازی خوبی جلوی روس‌ها ارئه دادیم / مقابل حریفان آسیایی کار سختی نخواهیم داشت

ابراهیم وطن پرست کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه در آخرین دیدار سرو قامتان در مسابقات انتخابی المپیک گفت: همانطور که پیش بینی می‌شد تیم ملی بازی سختی مقابل روسیه داشت، زیرا این تیم به لحاظ تجربه، بازیکنان، نتایج و قهرمانی‌های اخیر و همچنین امتیاز میزبانی شرایط بهتری نسبت به ما داشت و کفه ترازو را به سمت آن‌ها سنگین‌تر شده بود.

او افزود: بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند، اما همان طور که دیدید روس‌ها با تمام توانشان به این رقابت‌ها آمدند تا به راحتی المپیکی شوند. بازیکنان ما هم تلاش خوبی داشتند، اما روسیه فاکتور خوبی را اجرا کرد که آن هم سرویس‌های پر قدرت و خوبشان بود که تیم ما را در دریافت‌ها با مشکل روبه رو کرده بود. بازیکنان ما نتوانستند حملات همیشگی را ترتیب دهند. البته ما بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم و حتی از حریف پیش هم افتادیم، اما آن‌ها بهتر بازی کردند و توانستند موفق شوند.

کارشناس والیبال درباره داوری بازی گفت: درباره عملکرد داور مسابقه بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند، شاید یکی - ۲ صحنه مشکوک در این بازی اتفاق افتاد، اما به نظرم خیلی در جریان بازی تاثیر گذار نبود. بلاخره تیمی که از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند ممکن است یکی - ۲ صحنه هم به سودش شود.

وطن پرست در پاسخ به این سوال که آیا رسیدن به المپیک از آسیا مشکل است یا خیر بیان داشت: تیم ما از لحاظ ذهنی برای مسابقات آسیایی آماده شود مشکلی پیش نمی‌آید. یکی از حریفان ما ژاپن است که خودش میزبان المپیک است و ما باید مقابل چین و کره‌ای بازی کنیم که در سال‌های گذشته آن‌ها را بار‌ها شکست داده ایم. برای رسیدن به المپیک مقابل حریفان آسیایی کار سختی نداریم و می‌توانیم به این رقابت‌ها صعود کنیم.


بیشتر بخوانید:

کارخانه: بازیکنان جوان و خوبی داریم/ اختلاف زیادی با تیم ملی والیبال روسیه نداریم

ایران - روسیه/ کار سخت سروقامتان مقابل تزار‌های پرافتخار

تیم ملی والیبال ایران ۰ - روسیه ۳ / سهمیه المپیک به تعویق افتاد/ پایان کار سرو قامتان در سرزمین تزار‌ها


انتهای پیام/ 

اظهارات کارشناس والیبال درباره بازی ایران و روسیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار