نمایش مهارت‌های نظامیان ایران در مسابقات جهانی روسیه + فیلم

مسابقات بين المللی همکاری نظامی با حضور ايران در ارمنستان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بین المللی همکاری نظامی با حضور شش کشور جمهوری اسلامی ایران، روسیه، ارمنستان، بلاروس، یونان، قزاقستان با حضور نماینده روسیه و وزیر دفاع کشور ارمنستان و تنی چند از مقامات لشکری و وابستگان نظامی درشهر "دلیجان" ارمنستان و همزمان با کشور روسیه که از 12 مرداد آغاز شده همچنان ادامه دارد .
در این دوره از مسابقات، پلیس جمهوری اسلامی ایران با حضور چند ورزشکار به رقابت با کشورهای دیگر می پردازد.اجرای مراسم پرچم، رژه، مانور، نمایش سلاح ، سخنرانی مقامات نظامی و اجرای سرودهای حماسی از دیگر برنامه های این مسابقات بود.

نیروهای نظامی شرکت کننده در این دوره از مسابقات دوستانه ورزشی از دوازده لغایت بیست و پنج مرداد ماه در پنج رشته ورزشی به مصاف هم می روند.
این مسابقات نخستین بار در سال 2016 به میزبانی روسیه برگزار شد و همه ساله در یکی از کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها برگزار می شود.
هدف این مسابقات که با شعار "رزمنده راه صلح" برگزار می شود ترویج فرهنگ صلح و دوستی و همکاری میان ملت ها و نیروهای نظامی آنها است.

 

 


بیشتر بخوانید: نمایش توان رزمی نیروی‌دریایی " سپاه " و " ارتش " در عملیات " تهاجم دریای‌برد " + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
روسیه الکی این مسابقه ها رو بر گزار نمیکنه ، هدفی در این کاره ، که بنفع ما نیست ، شناسایی ، روش کار نظامی ، و هجوه در عمق نیروهای مسلح ، تجربه خوب نشون داده ، روسیه بدون هدف کاری انجام نمیده
آخرین اخبار