پروژه جذب مهاجم خارجی تراکتور طولانی شد

علت تاخیر در جذب مهاجم خارجی باشگاه تراکتور مشخص شد.

پروژه جذب مهاجم خارجی تراکتور طولانی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور مدتی است که قصد دارد مهاجم خارجی بگیرد اما هنوز در جذب بازیکنان مدنظر دنیزلی موفق نبوده است. 

دنیزلی چند بازیکن خارجی را تایید کرده است اما هر کدام از آنها به دلایلی از جمله قیمت بالا، نداشتن کیفیت لازم و منطبق نبودن با شرایط کشورمان حضورشان در تراکتور منتفی شده است. 

البته جونیور بازیکن برزیلی مورد تایید دنیزلی سرمربی تراکتور قرار گرفت اما در زمانی که باشگاه تراکتور قصد نهایی کردن قرارداد این بازیکن داشت پرسپولیسی ها به او پیشنهاد بهتری دادند و او قرار است با سرخپوشان پایتخت قرارداد ببندد. 

به هر حال صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرده که مهاجمان خارجی تا پایان این هفته به تیم اضافه می شوند و اگر این اتفاق رخ بدهد و تراکتوری ها موفق به جذب بازیکن شوند در آن صورت آنها تا شروع بازی اولشان با نفت مسجد سلیمان فرصت زیادی ندارند تا ای تی سی بازیکنان خارجی را  بگیرند و بدون مهاجم برابر حریفانشان بازی نکنند. 


بیشتر بخوانید:

بازیکن برزیلی در انتظار تایید سرمربی تراکتور

تمرینات بدنسازی و استقامتی تراکتوری‌ها در ترکیه

محرومیت در انتظار آنتونی استوکس و باشگاه ترکیه‌ای


انتهای پیام/ 

اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران ماد
۱۹:۵۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
کاربر تراکتور به مسئله مهمی اشاره کردی !!! حرف دل همه رو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
هرچه زودتر باید یک مهاجم بگیره از آفریقا یا ترکیه بیارن بهتره بازیکنان اروپایی نظم ندارن به قرارداد شان تعهد ندارن
Iran (Islamic Republic of)
تراختور
۱۰:۵۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
کاش مهاجم از ترکیه بیارن به چند دلیل اول اینکه دنیزلی شناخت خوبی از بازیکنهای ترکیه قطعا داره دوم اینکه از لحاظ سبک و شیوه زندگی و اینکه دارن به یه شهر ترک زبان میان و فرهنگ و زبان یکسانی دارن با ما وحتی نوع غذا و.... سوم اینکه قیمت مناسبتری هم دارن نسبت به کشورهای اروپایی و حتی برزیل چهارم اینکه بازیکن ترک زبان اگه بیارن محبوبیت بیشتری پیش هواداران تیم خواهد داشت و روحیه ای مضاعف به بازیکن میدن
آخرین اخبار