سرهنگ عبدالله حسنی گفت: شاخص‌های امنیت در این استان به دلیل همراهی خوب مردم و دستگاه‌های ذی ربط بسیار مطلوب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن بیان اینکه این استان خوشبختانه بسیار امن است و شرایط خوبی را به دلیل همکاری مردم و تمام ارگان‌هایی دخیل درزمینهٔ امنیت دارد، گفت : دستگاه‌های ذی‌ربط در این استان ارتباط خوبی برای تأمین امنیت دارند.

او بابیان اینکه مردم نیز در تأمین امنیت همکاری خوبی را با نیروی انتظامی دارند، افزود: در راستای اقدامات انتظامی در تمام شاخص‌ها باوجود گستردگی استان، شاهد اقدامات و رشد خوبی بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه نیروی انتظامی با تمام بخش‌های جامعه مرتبط است، تأکید کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ناجا بیشترین تماس را با مردم دارد و می‌توان گفت ناجا در تمام اقدامات و بخش‌های جامعه، کمک‌حال مردم است.

حسنی بابیان اینکه لازمه افزایش همراهی مردم با ناجا، انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات این حوزه است، گفت: این انتقال اطلاعات در زمره رسالت‌های مطبوعات و همچنین اصحاب رسانه است که پل ارتباطی بین ما و مردم محسوب می‌شوند.

او افزود: اطلاع یافتن مردم از اقدامات صورت گرفته در ناجا، اطلاع‌رسانی درباره پیشگیری از جرائم و همچنین همراهی بیشتر مردم با پلیس در راستای تأمین امنیت در زمره موارد و مطالباتی است که نیروی انتظامی از اصحاب رسانه دارد.

انتهای پیام/ح

ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح عملکرد ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.