فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان؛

لازمه اجرای طرح اعتلای بسیج و شهید بهنام محمدی جذب نیرو و مربی خوب است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اجرای طرح اعتلای بسیج و شهید بهنام محمدی در مدارس هدف گفت: لازمه اجرای این طرح جذب نیرو و مربی خوب است و در غیر این صورت طرح زمین می‌ماند.

لازمه اجرای طرح «اعتلای بسیج» و شهید «بهنام محمدی» جذب نیرو و مربی خوب استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در دوره آموزشی توانمندسازی مربیان تربیتی دوره امام محمدباقر (ع) که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی به مدت دو روز در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه حج دو جنبه سیاسی و معنوی دارد، گفت: معنوی از این بعد که وقتی انسان به آنجا می‌رود و اعمال را انجام می‌دهد قیامت یاد انسان می‌افتد و سیاسی از این بعد که شاید خداوند در حق شیعیان حضرت علی (ع) این عنایت را کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: باید به خود ببالیم که دین ما یک دین پویا، زنده و سیاسی است.

سردار مجیدی با بیان اینکه شهید سعید اسلامیان به عنوان شهید شاخص سال ۹۸معرفی شده است، ابراز داشت: شهید اسلامیان جزء نادر فرماندهانی بود که عالمانه و شجاعانه کار می‌کرد و در درگیری با گروهک منافقین به شهادت رسید.

او با بیان اینکه سهمی از صالحین برای حوزه علمیه جذب شده است، ادامه داد: اگر ما بتوانیم روی حلقه های صالحین توجه کنیم و زمینه و بستر برای جذب روحانیون در حوزه فراهم کنیم موثر خواهد بود.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه طرحی به نام اعتلای بسیج و طرح شهید بهنام محمدی در مدارس هدف وجود دارد که پایه این طرح اگر بخواهد مطرح شود این است که از مربیان خوب استفاده کنیم، گفت: لازمه اجرای این طرح جذب نیرو و مربی خوب است و در غیر این صورت طرح زمین می‌ماند.

او افزود: مقام معظم رهبری در دو سه سال گذشته کلید واژه‌ای را مطرح می‌کند که نگاه فرامنطقه‌ای و جهانی داشته و تمدن نوین اسلامی را نام می‌برند و در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد و در هیچ کشور دیگری ما زمینه برای آن رسالت بزرگ پیدا نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه باید این دوره را با نگاه بازتری بنگریم، یادآور شد: باید آن قدم بزرگ را برداریم و فرمایش رهبری را گوش دهیم تا به نظام نوین جهان اسلام که هنوز با آن فاصله داریم، برسیم.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه این کار بسیار اهمیت دارد، گفت: روزی حضرت مهدی (عج) ظهور خواهد کرد و جامعه باید آمادگی لازم را داشته باشد و برای اینکه این اتفاق بیفتد مسئولیت ما سنگین‌تر است که خود را آماده کنیم.

او در پایان بیان کرد: وقتی خود را اصلاح کردیم حتما آن قدم بزرگ را برداشتیم که می‌خواهیم نیروی تراز انقلاب و بر اساس بیانات رهبری جوان مؤمن و انقلابی پای کار تربیت کنیم.

انتهای پیام/ب

شهید سعید اسلامیان به عنوان شهید شاخص سال ۹۸معرفی شده است

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.