حق‌شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

میزان تخلف‌ استان گلستان در تصرف حریم ساحلی خزر به حداقل ممکن است/ لیست متخلفان تا یکم شهریور اعلام می‌شود

استاندار گلستان گفت: میزان تخلف‌ استان گلستان در تصرف نوار ساحلی به حداقل ممکن است، اما در صورت مشاهده، حتما اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

میزان تخلف‌ استان گلستان در تصرف حریم ساحلی خزر به حداقل ممکن است/ لیست متخلفان تا یکم شهریور اعلام می‌شودهادی حق‌شناس، استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به متخلفان تصرف حریم ساحلی خزر، اظهار کرد: میزان تخلف در استان گلستان نسبت به سایر استان‌های ساحلی بسیار کم است و ما هجومی به سمت سواحل استان گلستان نداشته‌ایم.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت سیل زدگان در استان گلستان/ حضور تیم‌های سیار سلامت و توزیع داروی رایگان در منطقه سیل زده 


او افزود: علت این امر آن است که استان گلستان در منتهی علیه دریای خزر واقع شده است و همچنین پسروی و پیشروی آب می‌تواند خسارت‌هایی را به واحد‌های مسکونی کنار سواحل وارد کند.

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه میزان تخلف‌های استان گلستان در تصرف یا تملک نوار ساحلی خزر به حداقل ممکن است، اما در صورتی که دولتی‌ها و غیردولتی‌ها تخلفی انجام داده باشند، بر اساس دستور وزارت کشور حتما اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

حق‌شناس با بیان اینکه لیست متخلفان تا یکم شهریور ماه اعلام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تاریخ مشخص شده، هنوز لیست متخلفان تصرف یا تملک نوار ساحلی دریای خزر آماده نشده است.

انتهای پیام/

اسامی متخلفان را اعلام می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار