باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

همه چیز درباره صاحب اکانت هتاک به مقدسات/ پشت‌پرده ارتباط نوشین جعفری با فتنه‌گران و پروژه سفیدسازی توسط سلبریتی‌ها +تصاویر


در این گزارش به بررسی ارتباط نزدیک نوشین جعفری صاحب حساب کاربری هتاک به اهل بیت و مقدسات با سلبریتی‌ها و چهره‌های شاخص ضدانقلاب پرداخته شده است.


به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اخیر خبر دستگیری نوشین جعفری عکاس سینما و تئاتر در رسانه‌ها منتشر شد و بحث درباره آن در شبکه‌های اجتماعی به خصوص توییتر  بالا گرفت و به یکی از داغ‌ترین موضوعات این روزهای فضای مجازی تبدیل شد.

پس از انتشار خبر این بازداشت،کاربران فضای مجازی اعلام کردند که نوشین جعفری ادمین و چهره پشت‌پرده حساب کاربری «یار دبستانی» در توییتر است؛ اکانت براندازی که بارها با انتشار پست‌هایی، به اهل‌بیت و ائمه اطهار، عزاداری‌های سیدالشهدا و مراسم‌های مذهبی هتاکی کرده و از هیچ گونه توهین و فحاشی به سران نظام مضایقه نکرده است و به نوعی به یک موتور لجن‌پراکنی علیه دین، اهل‌بیت و جمهوری اسلامی ایران در این شبکه اجتماعی تبدیل شده بود. در ادامه بخشی از اهانت‌های این عکاس هتاک به مقدسات را مشاهده می‌کنید.

گزارش

ادعای دستگیری نوشین جعفری ابتدا تنها توسط کاربران فضای مجازی مطرح شده و عدم موضع‌گیری مراجع قانونی در این خصوص به دست‌مایه‌ای برای حامیان او تبدیل شده بود تا اینکه روز گذشته غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه نیز این ادعای کاربران فضای مجازی را تایید کرد و در مورد بازداشت نوشین جعفری گفت: اصل این خبر را تایید می‌کنم؛ در این ارتباط فردی نه به جهت عکاس بودن بلکه به جهت اهانت به سیدالشهدا و عزاداری تحت تعقیب قرار گرفته است. در بازرسی که از این شخص شده مستندات جدیدی بدست آمده که دون شان افراد و حرفه این شغل است اما تا زمانی که بررسی نهایی نشده است نمی‌توان جزئیات آن را اطلاع‌رسانی کرد.

نوشین جعفری کیست؟

نوشین جعفری علاوه بر عکاسی به‌صورت آزاد در حوزه سینما و تئاتر، عکاس و خبرنگار روزنامه‌ اصلاح‌طلب اعتماد به مدیرمسئولی الیاس حضرتی نماینده مردم تهران است و رابطه بسیار نزدیکی با برخی از سلبریتی‌ها مثل باران کوثری، هانیه توسلی، مهناز افشار و نوید محمدزاده و... دارد. از مهم‌ترین آثار نوشین جعفری می‌توان به سریال شهرزاد ۲، فیلم لانتوری و فیلم سد معبر اشاره کرد. او برای فیلم «لانتوری» جایزه بهترین عکاسی را نیز دریافت کرده است .

گزارش

نوشین جعفری دختر قدرت‌اللّه جعفری از سران حزب پان‌ایرانیسم و فرقه ضاله بهائیت است که در جریانت فتنه ۸۸ نیز بازداشت شد. پس از دستگیری جعفری در سال ۸۸ حزب پان‌ایرانیسم که توسط بهائیان اداره می‌شود کمپینی حمایتی برای آزادی این مجرم سیاسی_امنیتی به راه انداخت. در ادامه تصاویرمربوط به آن را مشاهده می‌کنید.

گزارش

گزارش

 ارتباط نوشین جعفری با وبلاگ و حساب کاربری توییتری یار دبستانی

پس از داغ شدن حواشی مربوط به نوشین جعفری و حساب کاربری فحاش یار دبستانی، کاربران فضای مجازی مطالب زیادی در این خصوص منتشر کردند، اما  با جست‌وجو کردن در اینترنت در این باره به نکات جالب‌تری خواهید رسید؛ از جمله وبلاگی قدیمی با نام یار دبستانی!

در سال‌های ۸۴_۸۵ وبلاگی به نام یار دبستانی با آدرس yaredabestani.blogfa.com فعالیت داشت که چند سال بعد حذف شد و هم‌اکنون دسترسی به آن تنها از طریق web archive امکانپذیر است. این وبلاگ غالباً به انتشار اخبار اعتراضات و اعتصابات و زندانیان سیاسی و مسائل حقوق بشری می‌پرداخت و مطالب زیادی درباره اعدام منافقین در دهه ۶۰ و بیانیه‌های «کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر» که نوشین جعفری نیز یکی از اعضای آن بود، در آن دیده می‌شود. بیانیه‌های حزب پان‌ایرانیسم (حزبی ضدانقلاب و بهائی که پدر نوشین قائم‌مقام آن است) نیز به صورت مرتب در این وبلاگ پوشش داده می‌شد؛ همچنین سایت‌های رضا پهلوی و فرح پهلوی و حزب پان‌ایرانیسم و احمد باطبی و... از جمله سایت‌هایی است که در پیوند‌های وبلاگ یار دبستانی به چشم می‌خورد. در ادامه تعدادی از مطالب این سایت را مشاهده می‌کنید.

گزارش

گزارش

مرداد سال ۸۵ این وبلاگ به دلیل فیلترینگ تعطیل می‌شود و نویسنده‌‌ آن با انتشار پستی، آدرس وبلاگ جدید را منتشر می‌کند. نویسنده وبلاگ یار دبستانی در وبلاگ جدید نقاب از چهره برمی‌دارد و با اسم خودش یعنی «نوشین جعفری» مطالب را منتشر می‌کند! همان طور که در تصاویر  زیر مشاهده می‌کنید او در یکی‌ از پست‌های منتشرشده در سایت جدیدش به قسمتی از متن وبلاگ قبلی خود یعنی یاردبستانی ارجاع داده  است که با نگاهی به آنها می‌توان دریافت که این دو وبلاگ توسط یک شخص یعنی نوشین جعفری اداره می‌شود.

گزارش

گزارش

نوشین جعفری در وبلاگ جدیدش هم  پست‌های زیادی درباره زندانیان سیاسی مثل احمد باطبی و حزب پان‌ایرانیسم منتشر می‌کند اما با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، پست‌های وبلاگ رنگ و روی اصلاح‌طلبی و انتخاباتی به خود می‌گیرند و به مرور هرچه می‌گذرد، نوشین جعفری از فعالیت‌های سیاسی تند و حقوق بشری فاصله می‌گیرد و در لاک اصلاح‌طلبی خود فرو می‌رود. در ادامه مستندات آن را مشاهده می‌کنید.

گزارش

در نهایت وبلاگ یاردبستانی در سال ۸۷ حذف شد. در همان سال نوشین جعفری به عنوان خبرنگار فرهنگی روزنامه اعتماد وارد فضای رسانه و بهمن ۸۸ نزدیک به یک ماه بازداشت شود و بعد از آزادی عمده فعالیتش را به حوزه عکاسی و سینما و هنر منعطف و رابطه بسیار نزدیکی با تعدادی از بازیگران سینما  و تئاتر برقرار کرد.

شباهت عجیب نوشین جعفری با عکس پروفایل  یاردبستانی

نکته دیگری که می‌تواند ارتباط نوشین جعفری با حساب کاربری هتاک به اهل‌بیت (یار دبستانی) را ثابت کند شباهت عجیب نوشین جعفری به عکس پروفایل اکانت یار دبستانی است؛ نکته‌ای که بارها از زبان  ادمین این اکانت بیان شده است. اکانت یار دبستانی برای عکس پروفایل خود از تصویر یک دختر کُرد استفاده کرده و چندین بار در پاسخ به سوالات کاربران علت استفاده از این تصویر را شباهت زیاد این شخص به خودش اعلام کرده است. در ادامه تصویری از شباهت زیاد نوشین جعفری با عکس پروفایل اکانت یار دبستانی و اعتراف صاحب این اکانت به شباهتش  با این عکس را مشاهده می‌کنید.

گزارش

از حمایت براندازان و عناصر ضدانقلاب تا سفیدسازی به وسیله سلبریتی‌ها

پس از دستگیری نوشین جعفری ادمین اکانت هتاک یاردبستانی سه گروه بیشتر از همه نسبت به این بازداشت واکنش داشتند. گروه اول تعدادی از اکانت‌های توییتری همسو با اکانت یاردبستانی بودند که به براندازان مشهورند و عموماً با اسامی مستعار و ساختگی فعالیت می‌کنند و مرتباً در حال لجن‌پراکنی علیه انقلاب و هتاکی به اهل‌بیت (ع) هستند. این حساب‌های کاربری فعال بودن این حساب پس از دستگیری نوشین جعفری را دستمایه خود کرده بودند در حالی که نمودار‌های آماری مربوط به ساعات فعالیت حساب کاربری، روند ثابتی دارد؛ این نمودار که در ادامه مشاهده می‌کنید نشان می‌دهد که این حساب کاربری توسط دو نفر اداره می‌شود که یکی در ایران زندگی می‌کرده و دیگری در کشوری که اختلاف ساعت حدوداً ۲۴ ساعته با ایران دارد. پس در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که نوشین جعفری تنها یکی از ادمین‌های آن‌ها بود و فعالیت مجدد این حساب توسط ادمین دیگر آن انجام می‌شود.

گزارش

 گروه دیگر روزنامه‌نگاران رسانه‌های اصلاح‌طلب و چهره‌های شاخص ضدانقلاب و فتنه‌گر مانند احمدباطبی بودند که با انتشار پست‌هایی سعی داشتند ارتباط نوشین جعفری با حساب کاربری یاردبستانی را رد کنند و به نوعی کمپین‌های حمایتی برای آزادی این عنصر ضدانقلاب و ضداسلام تشکیل دهند. در ادامه تعدادی از آنها را مشاهده می‌کنید.

گزارش

گزارش

اما گروه سوم مربوط به سلبریتی‌ها و بازیگران مشهور سینمایی بود که پس از انتشار خبر بازداشت نوشین جعفری، واکنش‌های آن بالا گرفت. با نگاهی به تصاویر نوشین جعفری می‌توان به ارتباط نزدیکش با برخی از سلبریتی‌ها از جمله هانیه توسلی، باران کوثری و... پی برد.

گزارش

پس از انتشار خبر دستگیری نوشین جعفری نیز تعدادی از سلبریتی‌ها که از قضا پرونده‌ پرباری در دفاع از افراد ضدانقلاب و زندانیان سیاسی و امنیتی دارند با انتشار پست‌هایی حمایت خود از او را اعلام و سعی کردند با سفیدسازی، نوشین جعفری را عکاسی توانمند، فعال و به دور از مسائل سیاسی جلوه دهند؛ در صورتی که تصاویری که وجود دارد نشان می‌دهد نوشین جعفری ارتباط نزدیکی با چهره‌های شاخص ضدانقلاب و فتنه‌گر ۸۸ مانند احمد باطبی و مصطفی تاجزاده دارد. همچنین تصاویر زیادی از فعالیت‌های این متهم در کمپین‌های انتخاباتی نامزدهای اصلاح‌طلب وجود دارد  که ادعای این افراد درباره دور بودن نوشین جعفری از فضای سیاست را رد می‌کند. در ادامه تعدادی از این تصاویر را مشاهده می‌کنید.

گزارش

احمد باطبی فتنه‌گر و درخواست‌کننده تحریم‌های ضدایرانی از آمریکا که در جریان حوادث کوی دانشگاه و ۱۸ تیر سال ۷۸ عکسی از او  در حالی که یک پیراهن خونین در دست داشت،  به روی جلد مجلات خارجی رفته و دستمایه‌ای برای تحریم‌های ضدایرانی شده بود نیز برای حمایت از نوشین جعفری پستی در صفحه توییترش منتشر کرد و ماجرای ارتباط نوشین جعفری با حساب کاربری هتاک به مقدسات را پرونده‌سازی دانست. اما تصاویر و اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد نوشین جعفری رابطه نزدیکی با احمدباطبی داشت و مطالب بسیار زیادی در وبلاگ یار دبستانی درباره او منتشر کرده است. در ادامه مواردی از آنها را مشاهده می‌کنید.

گزارش

گزارش

گزارش

در پی ماجرای دستگیری نوشین جعفری، مهناز افشار سلبریتی پرحاشیه‌ای که بارها از تروریست‌ها، افراد هنجارشکن و مجرمان و زندانیان سیاسی_امنیتی حمایت کرده است با انتشار پستی نوشین جعفری را تنها یک عکاس خوب و مهربان دانست و همسو با حساب‌های کاربری برانداز علناً از او حمایت کرد.

گزارش

 همچنین دیگر چهره‌های مشهور سینما و تئاتر مانند ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، باران کوثری، هانیه توسلی، نیما رئیسی، آزاده صمدی، سارا بهرامی، بهرام رادان و علیرضا معتمدی با انتشار تصاویری از نوشین جعفری، به نحوی حمایت خود از این متهم هتاک به اهل‌بیت را اعلام و نقش مهمی در سفیدسازی این شخصیت ایفا کردند. در ادامه تصاویر پست‌های حمایتی این سلبریتی‌ها از نوشین جعفری را مشاهده می‌کنید.

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

انتشار این پست‌های حمایتی با واکنش تند و انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد. سوال مهمی که در این واکنش‌ها از سوی کاربران مطرح شده این است که علت حمایت برخی از سلبریتی‌های معلوم‌الحالی که حمایت از تروریست‌ها و افراد ضدانقلاب را در کارنامه‌ خود دارند، چیست و چرا برخوردی با سلبریتی‌هایی که موجب تشویش اذهان عمومی در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند و از متهمان سیاسی - امنیتی کشور حمایت می‌کنند، صورت نمی‌گیرد.

سعید حجاریان:  حرفمان را از زبان سلبریتی‌ها می زنیم

براساس اسناد و تصاویری که مشاهده کردید، مشخص شد که نوشین جعفری یعنی صاحب اکانت هتاک به ائمه اطهار و سیدالشهدا علاوه بر داشتن رابطه نزدیک با سلبریتی‌ها و بازیگران سینما، ارتباطات بسیار نزدیکی نیز با برخی سران اصلاح‌طلب مانند مصطفی تاجزاده دارد.

با کنار هم قرار دادن ارتباطات نوشین جعفری با اصلاح‌طلبان و سلبریتی‌ها می‌توان به جمله معروف سعید حجاریان تئورسین جریان اصلاحات رسید که پیش از این در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد (روزنامه ای که نوشین جعفری برای مدتی در آن مشغول به کار بود) گفته بود: «ممکن است، مردم جملگی اصلاح‌طلبان را پس بزنند و میان هسته سخت پالایش شده و دیگر اصلاح‌طلبان تمایزی نگذارند. اصلاح‌طلبان در صورت قرار گرفتن در چنین وضعیتی باید سیاست‌های خود را به‌ تعبیر مولانا از دهان غیر مطرح کنند. به این معنا که سیاست‌های‌شان را نخست با گروه‌های مرجع جدید شامل هنرمندان، مشاهیر و... در میان بگذارند و پس از دریافت بازخوردها و اعمال تغییرات احتمالی، سیاست‌ها توسط همان گروه‌های مرجع جدید در جامعه منعکس شود. یعنی عملاً اصلاح‌طلبان در این فاز در پشت صحنه قرار بگیرند.»

گزارش از معصومه شیری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
خدا لعنت کند کسی را که به اسلام واهل بیت توهین میکند هرچه قدر سلبریتی ها جو سازی میکنند بکنند این خانم نه چندان محترم به قرآن و اسلام و پیامبر توهین کرده و خدا مجازاتش خواهد کرد و جایگاهی جز آتش ندارد طبق آیه قرآن هرکس پیامبر را تکذیب کرده و مسخره کند جایگاهی جز آتش سوزان جهنم ندارد منتظر غضب خدا باش بی دین وعده خدا حق است
چرا از گذشته عبرت نمیگیری مگر عاقبت یزید و فرعون و نمرود که با خدا و فرستاده او در افتادند جز تباهی و عذاب شد
با آل علی هر که در افتاد ور افتاد
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۰۹:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
هرکی بر خلاف شما حرف بزنه هزار انگ بهش وارده کدوم یکی از چیزایی که کفته.دروغه بسه دیگه هرموقع کی یه مخالف خودتونو دستگیر میکنید چیزایی که بهشون نسبت میدین عین همه بخدا ملت همه میدونن چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
Aziz
۲۰:۴۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چه بخوایم چه نخوایم بهایت دشمن اسلام وتشیع است ومزدوررژیم،صهیونیستی کودک کش .ان شالله دستگاه قضاتدابیرجدی تی رادرجهت کنترل این اعیادی استکبارودشمن،مردم اتخاذکند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
این مرتد رو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۹ دی ۱۳۹۸
چه عجیب که با همه این دولبریتیای وطنفروش عکس داره اونایی که دعوت به افطاری ملکه تو سفارت انگلیس بودن همه اونایی که خیانتشون به کشور و پول گرفتنشون از دشمن محرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۹ دی ۱۳۹۸
چه قیافه کریهیم داره پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
غلط کردن این سلبریتی های دره پیتی
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۳۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
اقا زودتر اینو اعدامش کنید ما هم تو ثواب اعدامش شریک بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا برزگر
۰۲:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
با عرض سلام و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان،از قوه قضاییه مجدانه خواستار صدور حکم ارتداد و اعدام برای این عکاس هتاک به مقدسات هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ب
۰۹:۴۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
توهین به اهل‌بیت راازهرکسی که باشدمحکوم می کنیم واین خانم اگربه اهل بیت توهین کرده باشدبایدبه حال خودگریه کندما هرچه داریم ازاهل بیت است ما خاک پای آنها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
ملت ایران باید بازیگرانی که از جسارت کننده به اهل بیت حمایت کرده اند را تحریم کنند کسی فیلمهای اینها در سینما را نبیند لطفا اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
روزبه
۱۲:۴۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان یاد استادان مشایخی و انتظامی ورشیدی بخیر وسایه استاد علی نصیریان ومحمد علی کشاورز مستدام که در روز های سخت کشور در کنار اسلام و ایران و مردم ماندند وضمن اینکه خاطره زیبایی از خود در اذهان بر جای گذاشتن به فرهنگ این مرزوبوم خدمت کردند وافسوس که سلبریتی های بی بصیرت سینمای ایران را به نابودی سوق می دهند که همگی مایه ننگ کشورند
Iran (Islamic Republic of)
علی از تبریز
۰۲:۳۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
به این پدیده میگن « ابتذال شرّ» یعنی روندی که طی آن اعمال زشت، تحقیر آمیز، جنایت‌بار و غیرقابل بیان به یک «کار عادی» تبدیل می‌شوند.

بنظرم هر کسی که با اعمال شرّ خود بخواهد فتنه گری بکند و نظم، آزامش و هویت جامعه را سلب یا حتی خدشه دار نماید بایستی باهاشون برخورد بشه

فرقی هم نداره که هنرمند باشه یا غیر هنرمند

زیرا همه در برابر قانون برابریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
امام خمینی (ره):
اگرجهانخواران بخواهنددرمقابل دین مابایستند؛مادرمقابل همه دنیای آنهاخواهیم ایستاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
دیگه حالم داره از این سلبریتی نما ها و سینما به هم میخوره...
Iran (Islamic Republic of)
دریا کرمی
۱۵:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
ادم های مثل اینا رو باید بدیم دست داعش تا سرشونو بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
وقتی مردم میرن سینما واسه دیدن فیلم این جور آدما نتیجه ش میشه این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این بازیگران باید ممنوع الکار شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خود ملت دست به کار شوید این بازیگران را تحریم کنید کسی فیلمهای اینها در سینما را نبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
#سلبریتی های بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
هر روز که میگذره بیش تر از این به حساب سلبریتی ها و امثالشون بدم میاد.
تو این بازیگرا یک ادم درست پیدا نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
مگه اینا آدمن ؟!
Netherlands
جمال
۰۹:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با این افراد نحس که درباره اهل بیت و امامان معصوم ما بدگویی و اراجیف گویی میکنند و همجنین درباره قرآن کریم که بزرگترین کتاب آسمانی و بالاترین کتابی هست که هنوز دانشمندان زیادی نتوانستن رمزهای جهان هستی را از این کتاب مقدس کشف کنند این افراد منحوس به خودشان اجازه چنین کارها را میدهند باید آنها را چنان شکنجه کرد که روزی صد بار آرزوی مرگ کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خدایا هوای ما رو داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
یک چنین شخصی وطن فروش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
سلبریتی بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
باید همه ی این هارابه مجازات اهانت به اهل بیت وتبعیت ازنوشین جعفری از بازی درفیلم وسینما محروم کردبرای همیشه .چراکسی کاربه کارشون نداره
Canada
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
مهناز خانم و علیدوستی و باران کوثری وووو میشه. اونور اب تشریف فرما شوید و شانس خود را در هالیوود بعنوان سیاهی لشکر امتحان کنید .چونکه بدجوری تحریم شده اید توسط ملت
دیگه از پول مفت و باد اوردی خبری نیست .
Canada
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
یار دبستانی که در اصل دشمن دبستانی هستی .چه چیز محرم را نمیپسندی .ایا بر علیه .خوبی گذشت .مرام .صداقت .صفا .معرفیت ای .یا از همبستگی محرم میترسی .دلیلی بیاور .دهنت را باز میکنی .صد در صد جاسوس .خاین و فتنه ای که به مقدسات توهین میکنی .اینشالله به عذاب الهی دچار شوی .وطن فروش .امین
Canada
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بی مایه ها ی هنرپیشه .توهم زدند که توهین به دین نشان دهنده روشنفکری است .واقعا بدبخت اید .
لااقل دین را مطالعه و تخقیق کنید .تا حرفی برای ردش داشته باشید .چونکه دهن گشاد باز کنید .همه به بیسوادی تون پی میبرند .
امام حسین چه کار بدی را گفته انجام دهید که بر علیه اش هستید .بجز اخلاق .صداقت .پاکدامنی .گذشت .صفا .مرام .مردانگی .
ایا بر علیه اش هستید بخاطر تبلیع خوبی و اخلاق و مرام و گذشت
Canada
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
تحریم .تحریم .تحریم .تحریم .تحریم تحریم تحریم تحریم .تمام عجوزه های هنرپیشه .تا 360 درجه بچرخند .چونکه فقط به دنبال پول و قدرت و معروف شدن
Canada
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
همه این نوع عجوزه هنر پیشه را تحریم کنید .تا دستجمعی کوچ کنند به خارج .بعد شاید قدر ایران را بدانند و جان بی ارزشون را فدایش کنند .همشون خونه نشین خواهند شد .حتی سیاهی لشکر هم بهشون نقش نمیدهند .این هزار چهره ها به ایران زمین به چشم گوشت قربانی نگاه میکنند که منتظر سهم بیشترند .فرصت طلب و افتاب پرست اند .دلشون بحال هیچ کس نمیسوزد .از مردم مایه میگذارند .حتی اگر باعث ناامنی شوند .خبیث ها و پست فطرت ها
Canada
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
مهناز خاتون نوشته عکاس خوبی است .مگر دکتر خوب .مهندس خوب .بقول تو عکاس خوب .نمیشه خاین و جاسوس و وطن فروش نباشند .واقعا چقدر احمقانه نطق کردی .
Canada
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
مردم مقصر این عحوزه های هنرپیشه که با پارتی بازی بهشون کار داده اند .مردم هم بیخودی لی لی به لایشون گذاشتند .حنبه بزرگ شدن الکی را نداشتند .توهم زدند و فکر کردن دانشمند و نظرپردازند .خانم افشار المان بمان .ببینم بهت کار هنرپیشگری میدهند .حتی سیاهی لشکر هم بهت نمیدهند .
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۹:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با حرفت موافقم -
Canada
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
متوجه نمیشوم این هنرپیشه ها .هترپیشه اند یا سیاست مدار یا دخالت در امور دادگاه .کسی منکر اینکه عکاس خوب یا بد است .نیست .
یا اینکه عکسی خوبی از شما گرفته یا نگرفته .نیست .
هر هنرپیشه ای که در کار دادگاه دخالت کرد و دهن گشاد ش را باز کرد و چرندیات و مزخرافات گفت .تنها درمان دردشان .تحریم کردن شون است .ادم میشوند .
Iran (Islamic Republic of)
مینو
۲۰:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا یا هدایتشون کنه
اگر قابل هدایت نیستن وجودشونو از زمین پاک کنه
اللهم عجل الولیک الفرج
Canada
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ایکاش تمام مردم دینا 1 درصد از معرفیت .جوانمردانگی .مرام .گذشت .اخلاق .صفا .صداقت .سالار شهیدان را داشتند .اصلا تمام دینا گلستان بود .دیگه ارتشی وجود نداشت .دادگاهی وجود نداشت .
هر چه از دین دور شویم .مشکلات مان هزار برابر میشه .سالار بخاطر اختلاس .احتکار .فساد اخلاقی .مالی .شهید شدند .
کدام عقل سالم قبول میکند که فرشته را جن جا بزنید .حتی اگر دینی هم قبول نداشته باشید .اولین ازاد خواه روی زمین بودند
Canada
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
هر شخصی به مقدسات و زبان و فرهنگ اقوام گوناگون در ایران زمین که زیبایی ایران بخاطر همین تنوع زبان .لباس .فرهنگ اقوام است .خدای نکرده توهین کند .شک نکنید که جاسوس .خاین .فتنه .نفوذی است و میخواهند امینت کشور را به خطر بیندازند .حالا دکتر .مهندس .هنرپیشه .عکاس .کارگر .هر کس که هست و هر پست و مقامی داره .دشمن وطن اند .باعث تشویش جامعه میشوند .
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن قانع
۱۹:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اقا این ها از سلمان رشدی بدترند هیچ چیزی سرشون نمیشه اگر امریکا یا روسیه بودند سیا یا کا ک ب ذرات رایو اکتیو بخوردشون میداد مگر میزارند یک همچین کسانی کشورشون رو علنا به اشوب بکشند .لعنت بر این سلبریتیهای خائن اینها همشون رو باید دار زد مردم از لحاظ اقتصاد همه جوری عقب هستند اونوقت این ها شکمشون سیره و جاشون امن هر غلطی بخوان میکنند .اینها رو بدین دست مردم تا بهشون بگن یک من ماست چقدر کره داره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۹:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چرا به اینگونه موجودات که از هر شیءپستی پستترند اجازه نفس کشیدن داده می شود ؟بله وقتی که برخی مسوءلین درصدد اجرای سند 2030هستند بهایی های خبیث جراءت هتاکی وتوهین به مقدسات را پیدا می کنند که امیدوارم بزودی ریشه همه این خبیثها سوزانده و محوشوند. لعنت خدا ویکصدوبیست وچهار هزار پیامبرو امامان و پیشوایان مقدس براین زن
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۹:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
با مقدسات چی کار داری آدم نادان ... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
من بجای وزارت ارشاد بودم دیگه هیچ اجازه ای برای بازی این ادم ها صادر نمیکردم تا حساب کار دستشون بیاد
مملکتی که حسین ندارد
بهشت ندارد
خون شهیدانم به عشق حسین و راهش ریخته شد
راهی که به الله میرسد
خدایی که عالم به قربانش
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
عاقبت حلوا حلوا کردن این قشر همینه
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa,abbasi
۱۷:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اول اینکه باید یک خدا قوت درست و حسابی به سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) جفت واسه دستگیری این منافق خائن و شاه مهره دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . دوم اینکه باید این شیر بچه های ایران در ورحله ی بعد انشاالله سر این اژدهای خونخوار رو هدف قرار بدند و مابقی این خیانتکارهارو دستگیر کنند . سوم اینکه ، وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران ، و شخص وزیر آقای صالحی قبل از اینکه این معضل به یک اپدیمی تبدیل بشه ، باید با این به اصطلاح سلبریتی ها برخورد کنه و مقابل اینها بأیسته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اززمان دولت خاتمی به این آدمای هنرنما پروبال داده شد وازشوربختی وبدبختی ما این بی هنران نامشان شدهنرمند، وشدندالگوی جوانان بیگناه کشورم . خدا از اون بالاییشون لعنت کنه هرکه میخادباشه تا اینهاییکه پایینند ولی خودشونو بالامیبینند
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهرا س افریده اند
۲۱:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه همینطوره به اسم ازادی بیان ارزشهامون که همون عفت زنان وغیرت مردانمون هست روتواین سال های اخیربی ارزش وکم رنگ کردن وقبح خیلی ازگناهان ریخته شد
خداازبانیانش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
آقا هرچی آتشه از گور همین سلیبریتی ها بلند میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خیلی خیلی موافقم خدا ازشون نگذرد
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۶:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
افرادی مثل : " کثیف ذلیلنژاد " و " نوشین جعفری " یه شبه بوجود نیومدن و اگه بررسی بسه ، میبینی که پشت قضیه ، عوامل متعددی کارکردن ! در ثانی این سرپیتی های غربزده پیاده نظام دشمن ، هرجا که بشه یه جوری نوکری برای کدخدا رو نشون داد ، فوری حاضرن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
از نظر قیافه هم این دو تا چقدر شبیهٔ همن.( به نظر من) اینجور افراد توی زندگیشون زیاد تحقیر شدن ،خودشون هم خیلی به کمبودهای شخصیتیشون واقف هستند اینه که میخوان از زمین و زمان انتقام کمبودها و تحقیر شدنهاشون بگیرن و میزنن تو خاکی .خدا شفا شون بده ، خیلی بدبختن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا لعنتش کنه، با سلبریتی هایی که عالمانه باهاش همدست شدن
Iran (Islamic Republic of)
کاموسیان
۱۴:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چرا باید آدمهای سلبریتی های بیسواد الگوی جوانان ما باشند وای برما به کجا می رویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چقدر بعضیاساده هستن که اینا (ملعون ها) شدن الگوشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خداازت نگذره
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۳:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
من پست های توییتر این ملعون رو خوندم به شما توصیه میکنم هیچوقت سمت پست های توییتریش نرید ؛ ای کاش قوه قضاییه قاطع برخورد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
آدمای بی هویت به اصطلاح هنر پیشه !!!؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نام خدا : سلام ، با کفار باشدت (اشد مجازات ، مهدورالدم ) باید برخورد کرد و با مسلمانان با رحم و شفقت باید برخورد کرد ،
Iran (Islamic Republic of)
یاقوت
۱۳:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ننگ بر این سلبریتی های بی وجدان. بابا ما اگه سینما وتلویزیون نخایم کیو باید ببینیم. چرا از این بازیگران بی وجدان در فیلمهای تلویزیون وسینما استفاده میشه . اینها که دین رو باور ندارند وگرنه به آن بی حرمتی نمی کردند.
Spain
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اینوبذارید سینه دیوار تیر بارونش کنید وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
هر روز که می گذرد به لا مذهب بودن این مزدوران بازیگر بیشتر پی می بریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
متاسفم بر سلبریتیهای نادان . .
Iran (Islamic Republic of)
محمد315
۱۲:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
باید بچه های انقلابی وارد تمامی عرصه ها بشن که چنین مشکلاتی پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
این یک هشدار هست تا جلوی نفوذ بهائیت گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
امیدوارم اعدام بشه.
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
افتخارمیکنیم به اطلاعات ایران وسربازان گمنام که دراین رابطه مورواز ماست میکشه بیرون!
France
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
باید اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ادم وطن فروش باید اعدام بشه
Netherlands
فردین ناقلی
۱۱:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ائمه معصومین علیه السلام خط قرمز ما هستند هر کس بخواد غلط اضافی بکند با اقتدار و واکنش سخت مواجه خواهد شد.فرقی نمیکند سبلریتی باشد یا هرکسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ننگ بر این افراد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چرا این ها رو اطلاع رسانی عمومی نمیکنید تا مردم بهتر این سلبریتی های خائن رو بشناسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
بتي
۱۰:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سرجمع اين سلبريتي ها ويه عده آقايان به دردنخورمملکت فوقش ميگيم سه ميليون هستند اما 80 ميليون ايراني قرار نيست مملکتشو وعقايدشو به دست يه عده
خائن و وطن فروش بده تا بوده همين بوده هيچ چيز خوب مطلق نيست بايد با بدها وبديها مبارزه کرد وتسليمشون نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
نفوذ بهائیت را در میان هنر پیشه ها جدی بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
موافقم ...
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافعان چادرحضرت زهرا س افریده اند
۱۰:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اگه واقعا ثابت بشه این خانم این مطالب ضددینی روبیان کرده قطعا مرتد حساب میشه وحکمش اعدام هست
همینطور که یه متجاوزبه ناموس حکمش اعدامه یه متجاوزبه اعتقادات هم حکمش همونه
چرااین قدراین مسئله روساده گرفتیم وقتی ارزشهای مابی ارزش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
باید سخت با این افراد برخورد بشود مخصوصا سلبریتی ها و سیاستمدار خائنی که از این هتاک حمایت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
همه اینا رو اعدام کنید همه از دستشون راحت شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ملعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
پس قوه قضاییه کجاست که اين.... هرروزه اهانتی جدید به مردم مومن روا می دارند.از خشم مریدان علی (ع )بترسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سلبریتی های .... اینا شدن الگوی جوونای ما
Iran (Islamic Republic of)
"دانا"
۱۰:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
"بانوان" امروزی با رفتار و افکار خود باعث بینظمی و هرج و مرج هستند

مراقب باشیم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۰:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
همه بهائیان را باید دار زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
امان از سلبریتیهای .............
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
سلبریتیهای‌ وطن‌فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
این ننگ ها را باید پاک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
شهدا شرمنده ايم
Iran (Islamic Republic of)
محمد علي
۰۹:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
مشكل اينجاست بعضي از افراد بي سواد وقتي به شهرت ميرسن اونهم فقط با يك فيلم و سريال ميشه عقل كل فكر مي كنن شدن فيلسوف تو عمروشون يك كتاب كامل نخوندن زندگي شان سرتا پا مشكل اختلاف و بي اخلاقي دارن و كسي كه درك و فهم نداره مطمعن باش بهترين طعمه براي گول خوردن و فريب خوردن هستن و خيلي راحت شروع ميكن به حرف هاي بي ربط زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
نوشین جعفری ومهناز افشار باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و اشد مجازات برای آن ها در نظر گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا این را که لعنت کرده اما لعنت کند کسانی را که با بی عملی خود و یا با یاری کردن این گونه افراد بی ارزش موجب می شوند آنها معروف شده و قادر بشوند این گونه به مقدسات و ارزشها توهین کنند البته این را هم بگویم که حتما غیرت دینی ماها به علت ترس از مجازات کم شده است و گرنه هر گیاه هرزه ای جرات روئیدن در این باغ را نداشت
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهرا س افریده اند
۱۰:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
احسنت
خانه از پای بست ویران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
مگه جامعه فقط سلبریتی هست
پس نظر مردم چی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
همین ما مردم این بی سوادها را بزرگ کردیم .
Iran (Islamic Republic of)
Ahmad
۰۹:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
وصله هتاکی عادلانه نیست باید ایشون بلد بود که در جای درست وجلوی کارشناسان دینی نظرات خودش رو میگفت ویک طرفه نظرات خودشو استوری نمیکرد این بلد نبودن واینکه جواب ایشون رو کارشناسان دینی نمی دهند شبهه بیشتر ایجاد میکنه بهتره عقاید ایشود در مناظرات با کارشناسان دینی بیان بشه وازون حیطه بیرون نره . چون این شبهات نباید به یقین تبدیل بشن پس باید جواب هرکدام از ادعاهای ایشون در صفحه خودش جواب داده بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اگه توییت هاشو ببینی متوجه میشی یه نفر خواسته این کار رو بکنه اما خودش گفته وقتتو هدر نده دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۱۷:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
این نادان در حدی نیست که بخوایم باهاش مناظره کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۹:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
کسی که بعد از دیدن توییتای این ملعون هنوزم شک به ارتدادش داشته باشه از نظر من فرقی با اون نداره طرف هرچی از دهن در اومده گفته خیلی نظراتش رو روشن و واضح هم بیان کرده دیگه چی می گفت که شما توهین به حساب بیاریش
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۸:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ننگ براین چنین افراد
Iran (Islamic Republic of)
دریا کرمی
۱۵:۰۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
واقعا❤❤❤❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا عالم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
البته جرایم واضح است