مقصودی: حس بسیاری زیبابی است وقتی سرود ایران در کشور دیگری نواخته می‌شود/ با یزدانی رفیق هستم

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان گفت: واقعاً زیباترین حس دنیاست وقتی سرود ملی ایران در کشور دیگری نواخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین مقصودی در وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان در استونی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر استفان کومان از رومانی را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل کانتا توکوریکی از ژاپن با نتیجه ۱۴ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۷ بر ۷ از سد توران بایراموف از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر احمت سلیم ایگیت از ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. مقصودی در دیدار مقابل کوربان شیرایف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

مقصودی پس از کسب مدال طلا در این مسابقات گفت: خدا را شکر صاحب خوشرنگترین مدال شدم، امیدوارم همه ورزشکاران کشورم به خصوص کشتی گیران بار‌ها طعم شیرین کسب مدال را در میادین مختلف تجربه کنند چرا که واقعا زیباترین حسن دنیاست وقتی سرود ملی ایران در کشور دیگری نواخته می‌شود.

وی درباره دیدار مقابل حریف آذربایجانی که در لحظات پایانی شکست را با پیروزی عوض کرد گفت: متاسفانه به صحبت‌های مربی گوش نکردم و بی جهت کشتی را حساس کردم وگرنه نماینده آذربایجانی را می‌توانستم با اختلاف شکست دهم.

مقصودی در خصوص حرف و حدیث‌هایی که مبنی بر کشتی گرفتن وی و امیرمحمدی یزدانی بوجود آمد و در نهایت نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جهانی شد نیز گفت: کار یزدانی درست نشد و هر چند من با امیر محمد روی تشک رقیب هستیم، اما بیرون تشک مسابقه با هم رفیق هستیم و قسمت این بود که من در این رقابت‌ها به میدان بروم.


بیشتر بخوانید:۲ مدال طلا و یک برنز برای کشورمان در ۵ وزن نخست/ ایران پس از روسیه در جایگاه دوم


انتهای پیام/

صحبت‌های طلایی ایران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار