مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل از احداث ۳۸۵ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با حضور فعال خیرین مدرسه ساز ۳۸۵ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز به صورت مردمی و مشارکتی در استان اردبیل احداث گردیده است.

او اظهار داشت: افزایش فضا‌های آموزشی تامین شده توسط خیرین در سطح استان اردبیل از ۱۰ درصد در سال‌های گذشته اکنون به ۳۰ در رسیده است که این آمار نشان دهنده حضور فعال خیرین در عرصه مدرسه سازی است بطوری که ۳۸۵ مدرسه در قالب ۱۵۴۷ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز حقیقی و حقوقی بصورت مردمی و مشارکتی در سطح استان اردبیل احداث گردیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل با اشاره به ارزش و جایگاه والای معنوی و اخروی خیرین مدرسه ساز، گفت: حضور خیرین در آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و رفع مشکلات آینده سازان این مرز و بوم بسیار با اهمیت و مورد نیاز است.

لطفی به تاثیر کمبود فضا‌های آموزشی در جامعه اشاره کرد و افزود: نبود مدارس به اندازه نیاز باعث افزایش بزه‌های اجتماعی گردیده و مشکلات فرهنگی و اجتماعی را در پی دارد که این نیاز توسط خیرین مدرسه ساز برطرف شده و باعث ترقی و تعالی جامعه شده است.

انتهای پیام/ح

۱۵۴۷ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در اردبیل احداث شده است

برچسب ها: مدرسه ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.