فوتسال جام باشگاه های آسیا؛ مس سونگون - AGMK ازبکستان از نگاه AFC

سایت رسمی AFC در آستانه دیدار تیم‌های مس سونگون - AGMK ازبکستان در نیمه نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با انتشار گزارشی به استقبال این دیدار حساس رفت.

فوتسال جام باشگاه های آسیا؛ مس سونگون - AGMK ازبکستان از نگاه AFCبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مس سونگون نماینده شایسته فوتسال کشورمان در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا امروز از ساعت ۱۵:۳۰ برابر نماینده ازبکستان به میدان خواهد رفت.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه این دیدار با انتشار گزارشی به استقبال این دیدار حساس رفت و شرایط ۲ تیم را مورد بررسی قرار داد.

در این گزارش آمده است، هر یک از دو تیم مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی و AGMK، وقتی روز پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۹ رو در روی هم قرار می‌گیرند، می‌خواهند نکته‌ای را اثبات کنند.

مس سونگون در دیدار مرحله گروهی خود با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ناگویا اقیانوس شکست خورد. اولین باخت این تیم در دو دوره اخیر این مسابقات  و آن‌ها مصمم هستند عنوان قهرمانی خود را حفظ کنند تا آن شکست جبران شود.

AGMK دلیل دیگری برای پیروزی و تداوم پیشروی خود را دارد، این اولین بار است که این باشگاه ازبکستانی در چهار دوره حضورش در این مسابقات به مرحله حذفی راه یافته است و آن‌ها می‌خواهند به روند رویایی خود ادامه دهند.

هنگامی که تیم AGMK کار خود را با شکست ۴ بر یک برابر تایی سون نام تایلندی شروع کرد، پیشروی و ادامه کار آن‌ها ممکن به نظر نمی‌رسید، اما آسیایی‌های مرکزی با قدرت به بازی برگشتند تا الوسط عراق را ۵-۳شوکه کنند.

آن‌ها قدرت خود را افزایش داده اند، همانطور که در پیروزی ۴-۳ برابر تیم میزبان پورت اف سی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه نشان دادند.

الکساندر پتروف سرمربی AGMK تیم خود را ستود. او گفت: من واقعا از نحوه بازی تیمم بسیار راضی ام.

پتروف گفت: مس سونگون یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و ما عملکرد آن‌ها را از نزدیک بررسی خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی خواهیم کرد.

مهدی جاوید بازیکن تند و تیز مس نیز گفت: مس سونگون قصد ندارد در تلاش خود برای کسب عنوان قهرمانی پیاپی تعلل کند.

ارزشمند‌ترین بازیکن سال ۲۰۱۸ افزود: "AGMK تیم قدرتمندی است، اما ما باید سخت بازی کنیم، زیرا فقط یک هدف در این رقابت‌ها داریم و آن هدف این است که دوباره قهرمان شویم. هیچ چیز مهمتر از کسب عنوان قهرمانی برای بار دوم نیست. ما باید بجنگیم و پیروز شویم و به فینال برسیم.

جاوید با چهار گل زده، به همراه فرهاد فخیم که او نیز چهار بار گلزنی کرده است، فرماندهی مس سونگون را بر عهده خواهند داشت.

آن‌ها ارزش خود را در مرحله یک چهارم مقابل بانک بیروت ثابت کردند، جاوید تنها در فاصله دو دقیقه باقی مانده به پایان بازی گل تساوی مس سونگون را به ثمر رساند و فخیم در وقت اضافی گل پیروزی بخش تیمش را زد و هر دو مشتاقند مقابل AGMK هم گلزنی کنند.


بیشتر بخوانید:

ناظم الشریعه: لیگ فوتسال را به خوبی رصد می‌کنیم/ سطح تورنمنت آستاراخان از مقدماتی جام ملت‌ها بالاتر است

مس سونگون ۲ - ناگویای ژاپن ۳ / نماینده کشورمان در مرحله حذفی به مصاف نماینده لبنان می‌رود

آشنایی با تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا


انتهای پیام/‌

گزارش AFC از دیدار مس سونگون و حریف ازبکستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار